NiT&miniputt Skrevet 15. mai 2011 #1 Skrevet 15. mai 2011 Er det noen som har denne vognen? Selges ikke der jeg bor, og de forsvinner så fort de som legges ut på finn. Har kun sett den på nett og den ser genial ut! Er så kjedelig å bestille seg en til 3000 uten å ha prøvd den.... Tenker enten så er de så populære at folk bruker de til de går i stykker selv, eller så er det ikke så mange som har den og derfor selges de sjelden på finn.
Serepta Skrevet 15. mai 2011 #2 Skrevet 15. mai 2011 Det er en helt genial vogn !!! Ikke som hovedvogn sidne den ikke har så store hjul, men som trille danker den ut både MacLaren og alle andre.
NiT&miniputt Skrevet 15. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 15. mai 2011 Ååååå!!! Ja. nå fikk jeg ihvertfall lyst på den! Ser jo helt genial ut! Må bare finne 3000,- i budsjettet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå