Gå til innhold

Dere som har flere enn tre barn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er grunnen til at noen avler så mye?

Er det et forsøk på å befolke verden alene, har dere ikke hørt om prevensjon eller er det andre motiver som gjør at dere ønsker å få så mange barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha ha, nei har aaaldri hørt om prevansjon nei, hmmm rart jeg bare har 5 barn og ikke 20 da, eller vent det er sant, jeg har jo bare sex når jeg lager barn. Dumme meg.

Hva tror du motivasjonen til å ha mange barn kan være? Og hvorfor setter du grensen ved tre barn?

Skrevet

selv har jeg bare 2 og venter nr 3, men vil gjerne ha 4 barn. hvorfor ikke? bare fordi du ikke vil det betyr ikke at alle vil det samme! jeg synes det er stas med stor familie. jeg har 2 søsken selv og kunne tenkt meg enda fler egentlig, synes å få 1 barn er rent egoistisk ovenfor barnet, men å bare ha 1 søsken er også for lite mener jeg.

så jeg svarer med hvorfor ikke få mange barn?

Skrevet

Er tre barn mange? Hmm, jeg syns ikke det er så mange barn. Når jeg tenker på mange barn så må det minst være fem i flokken.

Skrevet

gjeeesp........... Er så lei disse innleggene.........

grunnen til at vi har 4 barn er fordi mannen og jeg har lyst på en stor familie. Enkelt og greit..

Skrevet

Ganske enkelt fordi det er sånn jeg vil leve livet mitt!

Jeg har fire barn og synes det er herlig med en stor familie. Har selv fire søsken og kan ikke huske jeg noengang har tenkt det er negativt.. Kunne ikke tenkt meg livet anderledes.

For meg er familien og storfamilien de viktigste tingene i livet, mye viktigere enn "egentid", festing, kino, kjæresteturer osv.

Vi velger vel selv hva slags liv vi vil leve?

Selv om du selv ikke har kapasitet til å følge opp så mange barn kan det godt hende det finnes andre som har det vet du ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...