Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #1 Skrevet 15. mai 2011 noen som har søkt om full omsorg for barnet her?? har så lyst til å gjøre det da faren til ungen min er en dass som ikke tar ansvar for noen annen enn seg sjøl. og hvordan reagerte faren da han fikk brevet??
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #2 Skrevet 15. mai 2011 Det skal myyyye til for at far ikke får samvær så om han ikke er narkoman/alkoholiker/dømt for vold mot barnet etc. så har du ikke en sjangs i havet
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #3 Skrevet 15. mai 2011 omsorgen og samvær er to forskjellige ting. Få å få hele omsorgen alene må du gå rettens vei, faren har rett på samvær. opp i alt dette så har barnet krav på samvær med begge foreldrene.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #4 Skrevet 15. mai 2011 Omsorg og samvær er det samme. Foreldreansvar er noe annet 18:06
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #5 Skrevet 15. mai 2011 takk:)) det blir rettens vei ja. med tanke på at far driver med omsorgssvikt og at han har truet meg verbalt og fysisk(har vitne) så skal jeg dra dette rettens vei. jeg har en unge som hyler og er helt ute av seg hver gang det er fars tid. og barn er lojale så får ikke ut et ord om hvorfor reaksjonen er som den er.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #6 Skrevet 15. mai 2011 Om du har barnet mest, så har du full omsorg. Skal far miste retten til samvær, så å du ta det gjennom retten. Det er ikke noe du kan bestemme alene. Så hvilket brev snakker du om?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå