Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 15. mai 2011 #1 Skrevet 15. mai 2011 Dette sto i Aftenposten : 17 mai, Oslo får stort sett pent vær og temperaturer rundt 15 grader. Det blir imidlertid skiftende skydekke og derfor noe skiftende vær. - I hovedstaden kan det komme litt regn innimellom. Hva tror dere ? Regn, sol, ,overskyet eller kanskje snø ?
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #2 Skrevet 15. mai 2011 Sikket hagl og torden, for det stod det vel ikke?
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #3 Skrevet 15. mai 2011 Avisene i Bergen da: Vi kan garantere regn!
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #4 Skrevet 15. mai 2011 hehe, har jeg sagt også. Lar folket være forberedt på det meste, uten å skuffe noen.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #6 Skrevet 15. mai 2011 Jeg har også lest diverse værmeldinger for 17.mai. og det virker ikke som de blir enige med seg selv; sol, regn, overskyet, you name it.. Har bestemt meg for å være forberedt på alt (ang skotøy og jakker), og heller stikke nesa utenfor døra på morgenen på 17.mai og avgjøre selv. Litt enklere sånn, gitt
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #7 Skrevet 15. mai 2011 En ting vi kan være sikre på er at det ikke blir knallsol hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå