Gå til innhold

Hvilke TV-reklamer irriterer vettet av dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir GAL av den Finn-reklamen. Irriterer meg grenseløst at panneluggen til jenta er langt ned i øynene hennes!!!

Irriterer meg også overden bank-reklamen der brudeparet blir stalket overalt for å vise at banken alltid er med deg..... Hallo - bare creepy spør du meg!!

Mulig det er litt hormoner ute å går... hehe

Har dere noen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lindexreklamen med hun med utrollig stygg frisyre og utrolig stygg kjole.

Også må jeg være enig i Finnreklamen, hater den!

Skrevet

Riiicollaaaaaaaaaaa

Skrevet

Tine melk eller hva det er, med han typen som snakker gebrokkent er bare teit!

Skrevet

Grandiosa! sangen setter seg på hjernen hver bidige gang =(

Skrevet

Telenor-reklamen! Den med karusellen. Makan til bråkete og irriterende reklame skal man lete lenge etter! Jeg blir rett og slett aggressiv av den.

Skrevet

Synes telenor/karusellreklamen er koselig jeg :) Men Netcom reklamene driver med til vanvidd! Nesten sånn at jeg har lyst til å si opp abonnementet på grunn av crappy reklame :P

Skrevet

Alle reklamer er irriterende, men de verste er de med "rettskrivingsfeil". Dvs tale feiler som f eks et helt ren vask....

Skrevet

Er "helt ren vask" talefeil?

Skrevet

Hehe "tale feiler" er i alle fall rettskrivingsfeil. Talefeil er i er i ett ord. Feil heter feil også i flertall...

Skrevet

All reklamaer er vel egentlig irriterende, men alle sjokolade/mat reklamene irriterer meg mest.

Skrevet

"Et helt ren vask"??? Ja, det er feil, samme hva du måtte mene ;)

Skrevet

Lenge siden den gikk, men Marit Bjørgen i reklame for Godfisk, når hun sier "og det gjidde virkelig suksess". GJIDDE!!!!! grrrrr.....

Hater også dots-reklamen, han fjolset med hatten på slutten ser bare så utrolig teit ut. Dessverre elsker sønnen min den reklamen, så jeg har måttet finne meg i å se den... ;o)

Skrevet

Orio-kjeks!

Vri-dypp og et eller annet. Mest latterlige og irriterende konsept jeg har sett på lenge.

Skrevet

Den ricola reklamen er skikkelig irriterende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...