Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #1 Skrevet 15. mai 2011 Her er mine: Beste; Han: Hei,vet du hvor mye klokka er? Jeg (stressa,sur på vei ut fra utested): Nei,har ikke klokke! Han smiler søtt og sier: vil du ha min? He he måtte le litt da,var søt han Verste; Han: deilige patter,får jeg sleike de? EH NEI!
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #2 Skrevet 15. mai 2011 Verste: Se, jeg kan dele en ølkork med rompeballene!
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #3 Skrevet 15. mai 2011 Rareste var da han som nå er mannen min skrev sms til meg etter vi møttes for første gang: Kompisen min sa: "Fy faen, ho va fin!" etter du gikk. Det var altså mannen min som skulle treffe meg, men han turte ikke alene, og han turte heller ikke innrømme at han syntes jeg var fin, men måtte formulere det sånn at det var kompisen som syntes det..hehehe Jeg spurte kompisen han på fest en gang om hva som var fakta, og joda, han hadde sagt noe i den duren, men mannen min hadde sagt langt mer etter jeg gikk. Bla: hun skal bli min, uansett hva jeg må gjøre. Vel, jeg ble hans da :-)
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #4 Skrevet 15. mai 2011 Husker ikke den beste, men den verste. En hadde så vidt prøvd seg tidligere på kvelden som jeg hadde avvist med en gang. Jeg hadde planer om å sjekke opp en helt annen. (Han jeg hadde planer om å sjekke opp, er forresten mannen min i dag) Uansett, jeg holder på å sjekke opp han jeg hadde planer om å sjekke opp, så kommer han som hadde prøvd seg tidligere på kvelden, når veldig full, og sier. "Du avviste meg tidligere i kveld, da kan ikke du sjekke opp han. Sett fra deg ølen din, så går vi hjem til meg"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå