Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #1 Skrevet 15. mai 2011 Han skal hete Sunil, det er baklengs av Linus som storebror heter. Og det er faktisk et navn Du søkte på mannsnavnet: Sunil Det er 33 menn som har Sunil som første fornavn. Det er 19 menn som har Sunil som eneste fornavn.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #3 Skrevet 15. mai 2011 Indisk navn, tydeligvis. Aldri hørt det før. Original vri å velge et navn som blir det første navnet baklengs, men ville nok foretrekke å hete Linus foran å hete Sunil.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #4 Skrevet 15. mai 2011 Stakkars unge...kommer til å bli mobba for senil innen ungdomsskolen!! Hvorfor skal foreldre lete opp mest mulig spes. navn til barna sine?
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #5 Skrevet 15. mai 2011 Sunil er faktisk navnet på et oppvask/vaskemiddel som selges i Tyskland... klangen i det er nå fin synes jeg. Men jeg får opp bildet av reklamefilmen hver gang jeg hører navnet...
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #6 Skrevet 15. mai 2011 Dårlig fantasi da. At minstemann bare skal hete det baklengs av det storebror heter. Synes det virket som latskap.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #8 Skrevet 15. mai 2011 Grusomt. Kanskje ingen som har sagt det direkte til deg, men det er rett og slett forferdelig.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #9 Skrevet 15. mai 2011 Dårlig fantasi er vel ikke akkurat det jeg tenker når jeg hører om dette originale påfunnet. Men synes det er dårlig gjort overfor et barn å velge navn fordi det passer til hva eldre søsken heter, ikke fordi det passer til barnet selv.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #10 Skrevet 15. mai 2011 hmm, kanskje lillesøster til Sara skal hete Aras da... Eller lillebroren til Emil kan hete Lime
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #11 Skrevet 15. mai 2011 Hadde en gutt i klassen over meg på barneskolen som het Sunil. Men han var fra India, vel og merke
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #13 Skrevet 15. mai 2011 Nå kjenenr jeg at jeg må være fryktelig politisk ukorrekt: Er et navn sterkt preget av et område/en religion, så bør barnet være fra det området/være i den reiligonen for å hete det. En helnorsk gutt med blå øyne og lyse krøller bør ikke hete Sunil, slik som at en helnorsk liten pike ikke bør hete Fatime. Men så er jeg gal og politisk ukorrekt her da, så sikkert ingen som er enig
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #14 Skrevet 15. mai 2011 Så oppfinnsomt. Vi har en Aksel fra før, og det er klart lillesøster må hete Leska. Vakkert.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #15 Skrevet 15. mai 2011 Jeg vet faktisk om to søstre som heter Iris og Siri, så det går faktisk an å gjøre det slik;)
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #17 Skrevet 15. mai 2011 Vet også om Siri & Iris. De er tvillinger
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #18 Skrevet 15. mai 2011 Spesielt navn. Ser mange sammenligner det med senil, det slo meg ikke før andre hadde skrevet om det. Men kanskje de sier navnet annerledes enn hva jeg sier. Jeg ville lagt vekt på u`en, Suunil, da høres det ikke ut som senil i det hele tatt. Jeg tror ikke gutten din vil bli mobbet om du tenker å uttale navnet på samme måte som jeg tenker.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #19 Skrevet 15. mai 2011 Sunil, senil, mora di er homofil! Synes som noen over her at navnet ikke er spesielt pent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå