jentemamma Skrevet 15. mai 2011 #1 Skrevet 15. mai 2011 Min lille hørte ikke på høyre øre på kontrollen.. Hun hadde vært forkjølet en tid og hs trodde at det kunne være på grunn av det og mente vi skulle sjekke igjen ved 1 års kontrollen. Men være obs på at hun bablet og laget lyder. Synes det er lenge å vente... Og begynner å "innbille" meg at hun lager færre lyder enn storesøster gjorde. Noen andre som heller ikke hørte på denne kontrollen?!
♡ A & E ♡ Skrevet 15. mai 2011 #3 Skrevet 15. mai 2011 Det er jo ikke naturlig at søsken er helt like. Miste hos oss tok den hørselstesten på sykehuset nr hun ble født men den slo dårlig ut på det ene øret så vi var til ny kontroll på sykehuset en liten stund etter og reultatet var bra. Om du er nervøs så ta en telefon til helsestasjonen
Gjest Skrevet 15. mai 2011 #4 Skrevet 15. mai 2011 Vi var på 1-årskontroll på onsdag som var og på legesjekken fikk jeg beskjed om at hun hører dårlig på høyre øre. Hun var endel forkjøla i januar og februar + at hun har endel ørevoks. Vi har fått time på sykehuset i morgen og jeg krysser fingrene for at det er noe man kan fikse eller rette på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå