Gå til innhold

bunad på 17 mai?


mia engel&fia frøken

Anbefalte innlegg

jeg får på min, ser ike super bra ut men det syntes jeg aldri gjør i bunad :) skal dere ta den på,dere som har?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg fikk den på! Men ser ikke bra ut her heller nei, hehe! Fikk litt av en mage i den... Men skal bruke den ja! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min passet ikke, så dat blir noe annet :( Synd, men sånn er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det er flere som sliter der ;) Min ser slettes ikke veldig bra ut, men den går med et nødskrik -så jeg går for den. Alt for mye stress å finne seg noe annet nå, ikke lett å føle seg vel i et prøverom om dagen! Men jeg tror vi blir fine jeg, med litt struttende mage og litt små bunader ;o) Ha en god 17 mai!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min passer også med et skrik...... skal ha den på!!!

Gleder meg masse selv om den ikke er superflaterende akkurat nå :)

Gidder ikke finne noe annet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke prøvd den, skal prøve nå snart, men har egentlig vært planen å ha på bunad ja :)

 

Meeeen,.. for et par dager siden kom plutselig magen!!! og pupper.... så blir spennende å se ;) Ikke lagt på meg mer enn et par kilo, men gosj for en mage!!! :P hahaha....

 

Ønske meg lykke til ;)

 

Kos dere masse imorgen, alle sammen!!! Enten det er i bunad eller kjole ;) he he...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en skikkelig voksebunad, og brukte den på 17. mai. Veier allerede 20 kg mer enn da den ble sydd, og beltet ligger over magen, så det gikk fint med gravidmage også... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Min ble brukt. :) hadde ikke fått mage enda, da, har jeg vel ilke enda, men tror det er like før nå... Tenkte at neste 17. Mai blir det IKKE bunad! Regner jo med at jeg skal amme, og at det går greit, og tror bunad og amming er en dårlig kombo :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...