Gå til innhold

lpiggsveis på gutter

Anbefalte innlegg

Skrevet

altså de er kortklippte men har litt lengde oppå sånn at man kan ha i litt gele å få det til å stå rett opp.

Er det fint eller ikke fint når de skal pynte seg?

Hva syns dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Personlig syns jeg det er mindre pent og på grensen til harry. Dress og piggsveis hører liksom ikke helt sammen og det gir meg flashback tilbake til 80-tallet. Uff, vi var ikke mye fine på 80-tallet.....

Skrevet

Skrekkelig stygt. Like stygt som maskinklippa smågutter. Hvorfor er det helt greit å skamklippe gutter så de ser utsom mini-kriminelle?

Skrevet

Det er dessverre kjempeharry. Men bevares, liker man den stilen så kjør på, suppler gjerne med en rottehale!

Skrevet

Grøss. Ja hva er greia med det. Gutten min har litt lengre hår og er så pen og velstelt. Kunne aldri snauklipt han

Skrevet

Stakkars min gutt. Han har hverken maskinklippet når eller veldig kort....men det er så eksremt stritt at det står opp uansett lengde.

Er han harry, da?

3 år....

Skrevet

Uansett lengde? For å svare på spørsmålet ditt, gutten din er ikke Harry, men mulig han har en litt Harry hårsveis

Skrevet

vår gutt på snart 3 år er maskin klipt på sidene, så han får en fin piggsveis. vi synest det er fint.. han synest han er kul.

heller piggsveis en bollesveis eller langt hår.

Skrevet

Min sønn (2,5) har lang lyst hår og han er nydelig. jeg nekter å klippe han kort, synes ikke det er fint. Og piggsveis er veldig veldig 1980.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...