ellen-propellen Skrevet 15. mai 2011 #1 Skrevet 15. mai 2011 Vi tenker å prøve å få en tenåring til å klippe plenen vår. En dag i uka og det tar 1-1,5 timer. Klipperen har oppsamler så det blir ikke raking. Hvor mye må vi betale? Vi har tenkt å tilby 250kr hver 14. dag. Er det nok? Hvor mye vil "korrekt" sats være?
prekæs Skrevet 15. mai 2011 #2 Skrevet 15. mai 2011 Må være grei pris, tror jeg. Hadde en tenåring som klippet for meg for noen år siden. Klippingen var gjort på ett kvarter med håndklipper og ett kvarter med kantklipper. Han fikk først 75 og gikk opp til hundre fordi han var effektiv og flink. Virket fornøyd med det.
metski Skrevet 21. mai 2011 #3 Skrevet 21. mai 2011 lønnen han skal han finner du på nettet.Lønnen går ut i fra hvor gammel han er. Det er aldri godt å føle at man blir utnyttet..........
Gjest sug lut Skrevet 21. mai 2011 #4 Skrevet 21. mai 2011 Jeg klipper gratis, men kvalifiserer ikke som tenåring, bare kjerring med nær forestående grass-abstinens. Tenåringen her ville fått en hundrings for en times plenklipp pr gang - så 125 for borti halvannen time er ikke gæli. Og betaling med det samme, siden de er fortløpende forbrukere i konstant pengenød og det sparer foreldrene deres...
Gjest amandine Skrevet 21. mai 2011 #5 Skrevet 21. mai 2011 Du, det er jæ.... billig å fly fra deg til meg, altså! Og jeg har plenty både vanlig og ugress....
Gjest sug lut Skrevet 21. mai 2011 #6 Skrevet 21. mai 2011 Feriekoloni og det lå en lut og lukte i turnipsåkerns gress, stilleste lut på sovesal 1, det er gemt å dra på leir og vi bråker like mye som vi pleier, hun hadde bare bukser og de var lyseblå og denne enden var det at solen skinte på - jo, jeg ser ABSOLUTT at det kan funke!
ellen-propellen Skrevet 21. mai 2011 Forfatter #7 Skrevet 21. mai 2011 Kom du Luten:-D Kost-losji dekkes og betalingen i vin?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå