trompetisten Skrevet 15. mai 2011 #1 Skrevet 15. mai 2011 Kan marengsen lages dagen før? Evt. oppbevares den da i kjøleskap eller på kjøkkenbenken?
Skravlemamman Skrevet 15. mai 2011 #2 Skrevet 15. mai 2011 Du kan gjerne lage marengsen dagen før. La den stå tørt, f.eks på kjøkkenbenken. Krem og bær tar du på like før servering. Lykke til med verdens beste kake:-)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 15. mai 2011 #3 Skrevet 15. mai 2011 Jeg tenker å lage den i morgen ettermiddag, setter den tørt i romtemp uten å dekke den til (ihvertfall ikke med plast) og så tar jeg på krem og bær på tirsdag før servering =)))) Gleder meg til den kaka, for den er såååååå god =))
Bettybu Skrevet 15. mai 2011 #4 Skrevet 15. mai 2011 Har hatt ferdig marengsbunn i ukesvis.. Har hatt de i Tupperkaketinen min..Tørt og svalt.
Lillegull2008&2010 Skrevet 15. mai 2011 #5 Skrevet 15. mai 2011 skulle egentlig lage strawberrie cheesecake til 17 Mai jeg, men nå ble jeg jammen for fristet... så trur det blir pavlova her også eller kræsjkake som vi kaller den. Noen som den beste oppskriften?? :)
Spinella Skrevet 15. mai 2011 #6 Skrevet 15. mai 2011 Ja, denne!!! Bakte denne til konfirmasjon, og det ble en braksuksess, oppspist med en gang. Den er kjempegod! http://trinesmatblogg.no/2009/10/pavlova-med-syrlig-krem-og-friske-b%C3%A6r/
Lillegull2008&2010 Skrevet 16. mai 2011 #7 Skrevet 16. mai 2011 Tuuusen tak! At jeg ikke tenkte på å se på bloggen hennes, hun har jo så mye godt! Takker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå