Gå til innhold

Til dere som har laget Pavlova.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan marengsen lages dagen før?

Evt. oppbevares den da i kjøleskap eller på kjøkkenbenken?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan gjerne lage marengsen dagen før. La den stå tørt, f.eks på kjøkkenbenken. Krem og bær tar du på like før servering. Lykke til med verdens beste kake:-)

Skrevet

Jeg tenker å lage den i morgen ettermiddag, setter den tørt i romtemp uten å dekke den til (ihvertfall ikke med plast) og så tar jeg på krem og bær på tirsdag før servering =))))

 

Gleder meg til den kaka, for den er såååååå god =))

Skrevet

Har hatt ferdig marengsbunn i ukesvis.. Har hatt de i Tupperkaketinen min..Tørt og svalt.

 

Skrevet

skulle egentlig lage strawberrie cheesecake til 17 Mai jeg, men nå ble jeg jammen for fristet... så trur det blir pavlova her også ;) eller kræsjkake som vi kaller den. Noen som den beste oppskriften?? :):)

Skrevet

Tuuusen tak! At jeg ikke tenkte på å se på bloggen hennes, hun har jo så mye godt! Takker! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...