Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #1 Skrevet 15. mai 2011 Har en 3mnd gammel baby og lurer på hvor ofte andre i samme situasjon har sex? Her er de i gj.snitt 1x pr.uke kanskje sjeldnere. Har liksom ikke det samme behovet for nærkontakt lengre da jeg jo får så mye nærkontakt av babyen. Vet at samboer ikke er fornøyd men har ikke helt det store overskuddet på kveldene etter at baby legger seg kl 8-9. Vil bare sove da jeg også:/
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #2 Skrevet 15. mai 2011 Har det som deg, har mistet helt og totalt lyst og overskudd til sex. Vil kun sove når jeg kan, ikke bruke tid på sex. Og får masse kos og nærhet med barnet. Dette tærer ekstremt på forholdet, men har kommet inn i en ond sirkel hvor jeg bare ikke orker sex.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #3 Skrevet 15. mai 2011 de første mnd etter fødsel blir det ikke så fryktelig ofte.. men som firebarnsmamma er jeg fornøyd med sex-livet mitt, og det hender titt og ofte at vi finner tid og overskudd til å kose oss litt i sengehalmen. Noen uker oftere andre uker mindre...
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #4 Skrevet 15. mai 2011 Vi hadde sex ca 3-4 i uken i den perioden (2-12 mnd baby). Men vi prioriterte sex. Vi hadde heller sex enn å brette sammen klær.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #5 Skrevet 15. mai 2011 Ble ikke særlig mer enn en gang eller to i uka med baby på soverommet, vi har tre barn. Men nå som alle barna har flyttet på egne rom og sover hele natten så har det tatt seg opp betraktelig, så nå er det nesten hver dag :-)
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #6 Skrevet 15. mai 2011 Er far til barn på fem år. Her døde sexinteressen til mor fullstendig ut da hun ble gravid. Har gått lenge mellom hver gang, til tross for at jeg har hatt normal sexlyst; opptil et halvt år uten sex. Hun virker fortsatt uinteressert i å ha sex, men går med på det oftere enn før, av hensyn til meg. Vi har nå sex ca. én gang i måneden. Jeg synes fortsatt det er for sjelden, men det er tross alt bedre enn det har vært. Det verste, for min del, er imidlertid å oppleve at hun virker uinteressert i å ha et sexliv med meg. Hun liker sexen når vi først har den, men hun er nesten aldri interessert i å begynne på den. Når jeg foreslår sex, takker hun nei i ni av ti tilfeller, fordi hun har andre ting hun må gjøre. Hun kan takke nei til sex fordi hun må skrive handleliste for dagen etter. Hun har ikke selv tatt initiativ til sex på årevis, bortsett fra hvis jeg spesifikt har etterlyst at hun skal gjøre det (og da blir det liksom likevel jeg som tar initiativet). Det gjør at jeg mister selvtillit og blir deprimert. Har lagt mye vekt på å være flink med å ta husarbeid, og å holde meg velstelt. Har prøvd å gi gaver og finne på ting å gjøre sammen, for å gjøre forholdet mer spenende og lekent, men opplever at det ofte har motsatt effekt av det jeg ønsker. Vet rett og slett ikke hva jeg kan gjøre med situasjonen, slik den har blitt.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #7 Skrevet 15. mai 2011 Vi har to barn på 2 og 4 år. Før vi fikk barn hadde vi 3-4 ganger i uka. Nå kommer det an på kreftene, noen uker er bare mer slitsomme enn andre og da har vi ikke energi til så mye sex (gjelder mannen også, ikke bare meg). Men i snitt 2-3 ganger her nå. I uka. Syns det er helt ok tatt de små barna i betraktning.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #8 Skrevet 15. mai 2011 Herregud, så lei jeg er av å se at menn bruker dette forumet til å syte over at de ikke får nok sex. Det er IKKE det dette forumet er ment å brukes til. Ellers legger jeg merke til at du nesten bare fokuser på deg selv og dine egne behov. Kanskje du burde tenke litt mer på HVORFOR hun ikke har lyst, og ikke bare på hvordan du kan få deg noe litt oftere?
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #9 Skrevet 15. mai 2011 Når barnet var 3 mnd var det ca 1 gang om dagen, faktisk. Vi oppdaget hverandre på nytt, og jeg tror mannen så meg på en helt annen måte da. Hadde gått fra nyforelska og sex mange ganger om dagen, til "stabilt liv" med et par ganger i uka. Så fikk vi minstemann, og hadde MYE sex i en lang stund. Nå har vi landa igjen og har sex kanskje 1 gang i mnd'n. Litt for lite, men vi er slitne, har ikke tid, osv osv. Skulle kanskje prioritert sex fremfor klær vi og
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #10 Skrevet 15. mai 2011 Statesikken sier at småbarnsforeldre har veldig lite sex. Jeg har 3 barn under 4 år og har sex 1-2 ganger i mnd.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #11 Skrevet 15. mai 2011 Når barna var så små ble det bare en gang i uken sånn ca, men etter 9-10 måneders alder for babyen har det tatt seg opp igjen til et mer normalt nivå som er 4-5 dager i uken. Vi har fire barn, og minste er 1,5 år.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #12 Skrevet 15. mai 2011 Er det DU? Som bestemmer hva dette forumet skal brukes til 13:35? Samme her som han ovenfor. Alt for sjelden.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #13 Skrevet 15. mai 2011 Det kan virke som det er de av oss som har mange barn som har mest sex, i grunn pussig når argumentet til mange er at de ikke har tid, energi osv. Skulle jo tro det var mer arbeid og mer slit å ha 3-4 barn enn 1-2barn. Og til deg far til 5åring lengre oppe, skjønner godt at du er frustrert. Har du prøvd å snakke med henne om sex, hva hun ønsker seg og kan tenke seg fra deg? For vår del fungerer det slik at jo mer sex vi har, og jo mer vi snakker om sex jo mer lyst får vi. Nå er det slik at vi gjerne har sex to ganger for dagen hvis sjansen byr seg. Noen synes sikkert vi er som kaniner, men vi liker å være nære hverandre og holder forholdet hett på den måten, år etter år.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #14 Skrevet 15. mai 2011 Nei, det er ikke jeg som bestemmer hva forumet skal brukes til. Det gjorde de som startet nettstedet, og de laget et forum for gravide kvinner og nybakte mødre. Skjønner ikke hvorfor menn frekventerer forumet i det hele tatt, og slett ikke hvorfor de skal bruke det til å syte over at de ikke får nok sex av kjærestene sine. Hvis de ikke vil ta det opp med kjærestene sine selv, finnes det en million andre nettsteder hvor de kan skrive om sex så mye de lyster. 13:35
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #15 Skrevet 15. mai 2011 "Det kan virke som det er de av oss som har mange barn som har mest sex, i grunn pussig når argumentet til mange er at de ikke har tid, energi osv." – Eller kan det være omvendt: At det er de som har mest sex, som får flest barn? I grunnen ikke så pussig, når en tenker over det.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #16 Skrevet 15. mai 2011 > Og til deg far til 5åring lengre oppe, skjønner godt at du er frustrert. > Har du prøvd å snakke med henne om sex, hva hun ønsker seg > og kan tenke seg fra deg? Hun sier rett ut at hun har mistet all interesse for sex, og at hun går med på å ha sex bare for å gjøre meg en tjeneste. Hun ser ikke på det som noe problem, og ser ingen grunn til å ønske at det var annerledes. 12:30
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #17 Skrevet 15. mai 2011 Hva er det du vil da? At hun skal legge seg på rygg når det passer deg? Det er vel bare rett og rimelig at hun tar hensyn til egne behov? Har hun ikke lyst, så har hun ikke lyst, og det bør du respektere.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #18 Skrevet 15. mai 2011 Når babyen var så liten så hadde vi nesten ikke, kanskje 1 gang i måneden eller noe. Jeg ammet da og jeg fikser ikke tanken på sex mens jeg er ammende. Ikke spør meg hvorfor, det bare er sånn. Nå er baby 9 måneder og vi har sex kanskje 1 gang i uka. Jeg ammer ikke, men baby deler fortsatt soverom med oss og siden vi har to større barn, så har vi lite muligheter for sex andre steder i huset...
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #19 Skrevet 15. mai 2011 1-2 ganger i måneden, har en gutt på 20 mndr. Men frem til han var ca ett år, tror jeg vi hadde sex (altså samleie) seks ganger. Da gjorde jeg det kun for at jeg ikke skulle glemme det.. Det er ikke fordi jeg får dekket nærheten min hos barnet, heller ikke så mye fordi jeg er sliten. Mest fordi lysten er borte. Jeg har liksom følelsen av at kroppen min er oppbrukt, etter fødsel og amming. Mannen min kunne nok tenke seg det mer aktivt, men før vi fikk barn hadde vi sex 2-3 ganger i uka, og da var han mer enn fornøyd. Da var det jeg som hadde mest lyst.. Da ønsket jeg bøtter og spann med kos, bli tatt på her og der. Nå er det mest pes, ettersom jeg ofte syns det er guffent..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå