Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #1 Skrevet 14. mai 2011 Her er det mest Cubus, Reflex, Name it, Lindex og Kappahl. Dere andre?
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #2 Skrevet 14. mai 2011 nameit, cubus, lindex, kappahl, HM og FRETEX liker egentlig prinsippet med secondhand godt så handler mye på gjenbruk egentlig..
Noregsgard Skrevet 15. mai 2011 #4 Skrevet 15. mai 2011 For det meste handler jeg klær på Reflex, Name it, Polarn O. Pyret, Tiny, Cubus, H&M og Lindex.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #5 Skrevet 15. mai 2011 Cubus og Name it hovedsakelig. Også arver vi en del klær fra kusina hennes som er 2 mnd eldre og betraktelig tykkere.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #6 Skrevet 15. mai 2011 Mye HM til gutten, syns Lindex har mye fint til jenter, ellers handler jeg mye i utlandet (reiser ifm jobb) på Next i UK, der har de veldig mye lekkert til barn. Og jeg er en del i USA også og da handler jeg på outlets fra OshKosh, Polo, Gap etc. Koster jo nesten ingen ting der borte.
magica fra tryll Skrevet 15. mai 2011 #7 Skrevet 15. mai 2011 Får så og si alt jeg trenger til mine 3 små gutter brukt. Hender jeg faller for fristelsen til å bestille noe spennende, økologisk på nettet...-Er så mye nydelig barnetøy!
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #8 Skrevet 15. mai 2011 Name-it, H&M, Polarn O Pyret, Gant, Fru Lyng, Okaïdi, Kappahl.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå