Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #1 Skrevet 14. mai 2011 Først et høyt NEEEEI! Og så en skingrende skrik. Så jeg gikk ut på verandaen for og se, men hverken ser eller hører noen. Vanligvis stille og rolig byggefelt. Bør jeg ringe politiet eller noe? De tror jo sikkert jeg er helt hysterisk, og det er jo sikkert bare noen som er på vei ut, eller hjem fra fest. Men TENK OM, det er noe annet. Hva hadde du gjort?
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #2 Skrevet 14. mai 2011 Jeg ville faktisk ha ringt om forklart situasjonen. Alt kan skje, over alt. Selv om det er helt utenkelig. Ring!
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #3 Skrevet 14. mai 2011 Ring! vær så snill... Neste gang kan det være noen du kjenner...
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #4 Skrevet 14. mai 2011 Ok, men da skylder jeg på dere om politiet syns jeg er teit. "men de på DIB sa at,,,,," hehe;) hi
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #5 Skrevet 14. mai 2011 Derfor er det så latterlig når vi drar ut for å feste så skal vi skrike å rope! Irriterer meg vilt over dette! Det blir som å rope ulv!
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #6 Skrevet 14. mai 2011 De noterte ned tidspunkt, hva jeg hadde hørt og hvor (i tilfelle det kommer opp noe senere) og skulle ta seg en runde her oppe med bil for å kikke litt. Ble ikke kalt hysterisk, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå