Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #1 Skrevet 14. mai 2011 Blir en sjelden gang betatt av andre damer... Ikke sånn skikkelig forelsket tror jeg, men nok til at jeg går og tenker på de, blir litt småsjenert rundt de, og tar meg i å flørte med de... Hva tror dere er grunnen? Hehehe så teit spørsmål, men er ingen andre jeg tør å si dette til!
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #2 Skrevet 14. mai 2011 hmm, jeg tror du rett og slett er et fornuftig og intelligent menneske som blir betatt folks personlighet og vesen istedet for personens kjønn. Med mindre du kunne tenke deg å ha sex med kvinnene, så tviler jeg sterkt på at du er biseksuell
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #3 Skrevet 15. mai 2011 så langt tørr jeg ikke tenke en gang.. Men det stemmer at jeg legger mest vekt på personligheten og ikke utseende! Sånn er det når det er menn jeg er betatt av også.. hi
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #4 Skrevet 15. mai 2011 Hei:) Jeg luftet tankene mine her inne en gang,og da fikk jeg "diagnosen" hetrofil og biseksuell:)Dette fordi jeg kan tenne på jenter,synes de er pene,tenke på de++Men,jeg blir ikke forelsket eller betatt.Det er kun menn jeg forelsker meg i og ønsker å ha et forhold til:) Så jeg er litt enig i at jeg er hetrofil og biseksuell,da jeg kun får følelser for menn,men kan godt ha sex med jenter;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå