Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #1 Skrevet 14. mai 2011 når han drikker får jeg tilbakeblikk om hvordan det var når mine foreldre fikk sin daglige dose.. blir på en måte redd han når jeg ser han sitter og har en boks i hånda til f.eks grillmaten.. bare pga tilbakeblikkene! hva gjør jeg?
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #2 Skrevet 14. mai 2011 Snakker med ham om det. Ikke for å få ham til å slutte å drikke den ene bøksen, men for at han skal få muligheten til å bevise overfor deg at han ikke er slik som dine foreldre.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #3 Skrevet 14. mai 2011 Har pratet flere ganger.. og blitt enige om at det går ann og drikke alkohol og attpåtil oppføre seg! Men det sitter enda, jeg føler en slags frykt uansett han er veldig forsiktig når det gjelder drikkinga.. HI,
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #4 Skrevet 14. mai 2011 Kanskje du bør snakke med en spesialist? Om denne frykten plager deg veldig? Jeg har også vokst opp med foreldre som drakk mye og jeg kjenner at jeg blir kvalm når mannen min er synlig beruset (noe han nesten aldri er altså). Er nok fordi jeg husker den ekle følelsen da foreldrene mine var fulle og kvalme
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #5 Skrevet 14. mai 2011 Hm..er det derfor jeg ikke tåler at mannen er synlig beruset. Jeg vil ikke se på han engang. Men hvis jeg er beruset selv, er gjør det ikke så mye. Er det sånn for dere også?
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #6 Skrevet 14. mai 2011 Det kan være smart! Ja, er ikke lett når man ikke kunne føle seg trygg i sitt eget hus.. eller i det heletatt vite om huset stod når man kom hjem fra skolen eller om begge foreldrene ikke hadde slått ihjel hverandre.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #7 Skrevet 14. mai 2011 Ja, akkurat sånn er det for meg også. Om jeg er litt beruset så gjør det ingenting. Hilsen meg med alkoforeldre
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #8 Skrevet 15. mai 2011 Har det akkuratt på samme måte som dere to.. Hi.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #9 Skrevet 15. mai 2011 Mener du at du bare sliter med at han drikker når du selv ikke drikker?
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #10 Skrevet 15. mai 2011 Du kan jo snakke med en spesialist som kan hjelpe deg å fjerne denne frykten. Syns synd i deg som har en slik oppvekst, og skjønner godt at du føler slik som du gjør.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #11 Skrevet 15. mai 2011 Altså, jeg kjenner frykt når han og andre drikker.. Nå er ikke jeg så veldig mye med andre folk som drikker, men samboer pleier og drikke litt vedsiden av grillmaten etc.. Jeg selv drikker ikke så ofte etter jeg føler det blir før ubehagelig når jeg tenker på hva jeg har oppvokst med.. Så det blir på en måte slik at jeg sliter med at han drikker, når jeg selv ikke drikker, ja. Snakke med en spesialist kunne vært noe.. Takk for svar alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå