Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #1 Skrevet 14. mai 2011 Hadde jeg tatt de i nakken, dratt de inn på badet og vasket munnen dems med såpe! Jeg hadde ALDRI godtatt det !
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #3 Skrevet 14. mai 2011 Jeg tror jeg hadde blitt så paff at jeg hadde gjort det samme!
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #4 Skrevet 14. mai 2011 Hehe, prøv vask munnen/bruke makt generelt på en tenåring du. Spesielt på en gutt. Kan hende du hadde fått deg en overraskelse;) Videre er slik avstaffelse ulovlig.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #5 Skrevet 14. mai 2011 Såpe i munnen er jo giftig? Spesielt om du har drittsåpe fra dagligvarebutikken...
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #6 Skrevet 14. mai 2011 Det gjorde jeg engang i tenårene til min egen mor -(som forøvrig er milevis unna den betegnelsen, og fortsatt lykkelig gift med min far). Jeg husker jeg var jævlig forbanna og ordet bare glapp ut. Hun så bare såret ut. Tror nok at det var det beste hun kunne ha gjort, for jeg fikk grusomt dårlig samvittighet og har aldri kalt henne noe i ettertid.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #7 Skrevet 14. mai 2011 Lano er ikke giftig , i såfall skulle barna mine bodd på sykehus så mye såpevann de har fått i seg mens de har badet ... HI
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #8 Skrevet 14. mai 2011 Det er ikke enkelt dra tenåringen inn på badet og vaske munnen med såpe, når tenåringen er større og sterkere enn deg selv...
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #9 Skrevet 14. mai 2011 hadde mitt barn kalt meg slike nedsettende ting, hadde jeg først og fremst blitt svært såret, og snakket hardt til ungen, deretter hadde jeg ransakt min oppdragelse, for jeg skulle likt å visst hvor i alle dager han har lært seg at det er OK å si slike ting til andre mennesker! Tenåringer generellt er motbydlige individer (selvsagt er det mange unntak) som kun ser seg selv og sine gene følelser, og de kan være svært så stygge i munnen, men jeg håper da jeg klarer å innprente på min sønn at man skal ha respekt for andre, selvom man er sint. Og, hadde han ikke tatt seg inn og unnskyldt, tror jeg det hadde vanket store konsekvenser gitt! Your Ipod is my Ipod!
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #11 Skrevet 15. mai 2011 Tro meg, det fikk konsekvenser da min kalte meg det. Ikke av fysisk karakter, men en real alvorsprat og inndragning av både lommepenger, internett og andre luksusgoder. Gutten skjemtes såpass av det han hadde sagt at han be pent om unnskyldning. Det er utrolig hva som kan komme ut av kjeften på tenåringer når de er sinte, de har et tøft språk seg imellom også, heldigvis er dette noe de fleste vokser av seg med tider og stunder. Godta det kan man ikke, men man har ikke lov til å vaske munnen med grønnsåpe eller gi andre fysiske avstraffelser, det er mishandling!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå