Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #1 Skrevet 14. mai 2011 kan det ha noen sammenheng? har kunnet fullamme begge mine barn til di var rundt 4-5 mnd. etter det så har di måttet få mme itillegg, for melka forsvinner! har ammet begge til di var lang over 1,5 år, men har som sagt måttet gi mme itillegg for at di skulle bli mette. har da prøvd alt av tips for å få opp melkeproduksjonen, men ingentin hjalp.. så lurer på om det kan vøre pga brystene mine? har str 65A, så er jo ikke så veldig store akkuratt. di var større under graviditeten, og eksploderte etter fødselen, og så bare blitt mindre og mindre! hadde vært greit å hatt et svar på hvorfor fullammingen ikke gikk så bra...
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #2 Skrevet 14. mai 2011 bryststørrelsen har ingenting å si. Jeg har ikke store bryster, men har fullamet alle mine barn. Har en vevinne med STORE bryst, og hun slet virkelig med amminga, fikk ikke melk og gav opp etter en stund.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #3 Skrevet 14. mai 2011 Har miniminipupper, ammet begge i to år. Fullammet selvsagt ikke så lenge Men fullammet i ca 6 mnd med begge. Faktisk er det sånn at de med xl-pupper sliter mer med amming og melkeproduksjon. Noen har bare ikke nok melk til barna er 6 mnd, men de har jo likevel fått de viktige ingrediensene, siden du ammet ved siden av
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #4 Skrevet 14. mai 2011 Jeg har d-cup - lite og ingen melk. Venninna mi med a/b cup hadde liter på liter:)
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #5 Skrevet 14. mai 2011 Jeg har knøttsmå pupper (70 A), men fullammet jenta mi i 6 mnd, og ammer henne fortsatt mye, 8 mnd gammel. Hun er stor og god, så tydeligvis ikke størrelsen det kommer an på her ihvertfall;)
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #6 Skrevet 14. mai 2011 Nei, jeg hadde E-cup og sleit med amminga selv. Fikk dreisen etterhvert, men måtte gi tillegg i perioder siden det tok tid å øke på for mine bryster i hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå