Gå til innhold

Hvordan ta en pause i forholdet med felles barn?!..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har slitt med forholdet i flere år, men ønsker å prøve det vi kan før et eventuelt brudd. Vi har aldrig vært borte fra hverandre lenger enn en langhelg, og da savner jeg naturligvis barnet vårt, men kan ikke kjenne at jeg savner mannen. Lurer på om det ville vært greit for oss å få litt lengre tid fra hverandre. Men hvordan ordne dette i praksis når ingen egentig ønsker å være borte fra barnet over lengre tid..? Og er det ikke da umulig å vite om det er han eller jenta vår jeg savner?..!

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forstår godt at dette er vanskelig for deg, for jeg sitter vel egentlig i samme situasjon... Jeg er usikker på om det er jenta vår jeg savner da vi er borte fra hverandre eller om det er begge to...

Jeg tenker veldig mye om dagen, på hva som er riktig. Er det riktig å bli eller er det riktig å gå?

For meg er ikke pause et alternativ av mange grunner... Bl.a fordi hvis vi skal ha en pause betyr det at jeg må flytte 3 timer unna (jeg vil ikke bli boende her siden jeg ikke har noen her, da flytter jeg heller til hjemstedet mitt) og fordi pause er, for meg, et annet ord for at det snart blir slutt.

Det er mine erfaringer! Jeg har erfart at man tar en pause, blir sammen igjen og alt er bra før det er tilbake til det samme gamle og dermed blir det slutt...

Håper du finner ut av det! :)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...