Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #1 Skrevet 14. mai 2011 "I was raised to say please & thank you, to have respect for my elders, lend a helping hand to those who were in need, hold the door for the person behind me, say excuse me when it was needed, and to love people for who they are, not for what you can get from them! I was also taught to treat people the way I want to be treated!..If you were raised this way too, please re-post this...most of you probably won't." Skulle ønske flere ble oppdratt slik etter -95 og:-(
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #2 Skrevet 14. mai 2011 De fleste i min omgangskrets oppdrar barna sine slik, jeg og, men det er alltid blitt klaget på ungdommen, Vi var ikke noe bedre ungdom vi en det de er idag, vi bare føler det slik..... Opplever flere uhøflige voksne når jeg er ute, enn barn og unge....
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #3 Skrevet 14. mai 2011 I see no hope for the future of our people if they are dependent on the frivolous youth of today, for certainly all youth are reckless beyond words. When I was a boy, we were taught to be discrete and respectful of elders, but the present youth are exceedingly wise and impatient of restraint.~attributed to Hesiod (8th century B.C.)
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #4 Skrevet 14. mai 2011 Historien gjentar seg selv,og ungdommen er alltid problemet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå