Gå til innhold

Mange som ser Grand Prix da?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Må jo gløtte litt på.

Kjedelig at Norge ikke er med da men.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det står på her.. men blir liksom ikke det samma når Norge ikke er med...

Skrevet

Hva var det bosnia hadde på seg , vært på loftet å hentet klær fra 70 tallet ? hehe

Skrevet

Har ikke enset det en tanke engang ettersom Norge ikke er med..

Skrevet

Utrolig dårlige sanger hittil hvertfall.

Skrevet

Hjelpes! Hva ER det der da??!

Skrevet

Irland var jo virkelig bra. Not! Flate så masse dårlig musikk som er med. Haba haba er jo bedre enn det som har blitt spilt til nå. Men men.

Skrevet

Mye snedige hårsveiser :)

Ingen sanger jeg liker så langt.

 

Hi

Skrevet

Jeg driter i hvem om vinner, så lenge det ikke blir Sverige :D

Skrevet

Sverige hadde jo fine gutter som gamle damer kan sikle på :P hihi

Skrevet

Syns Danmark hadde en fin sang. Men er enig, det er ikke like engasjerende når ikke Norge er med.

Skrevet

Syns sverige sin var kjempe bra jeg!

 

Men (sikkert dumt spørsmål ) kan vi stemme selv om vi ikke er med? :P

Skrevet

Sverige best hittil :) Ikke var han dum å hvile øynene på heller :P

Skrevet

21:44 er meg.

Skrevet

Huff, det var utrolig mye dårlig da. Har Tyskland vært?

Skrevet

Hva i all verden er det Hellas prøver på da ? Blanding av gresk folkemusikk , rap og metal?

Skrevet

Kunne kanskje spart seg for de hattene?

Skrevet

Jeg skal stemme på Moldova!!

Skrevet

Syns fremdeles det er helt tragisk at Norge ikke kom til finalen.

 

England med Blue var jo helt rævva... Likte Lena, så mørk låt, liker det bedre enn mange av de suppesøte...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...