Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #1 Skrevet 14. mai 2011 Må jo gløtte litt på. Kjedelig at Norge ikke er med da men.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #2 Skrevet 14. mai 2011 Ja det står på her.. men blir liksom ikke det samma når Norge ikke er med...
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 14. mai 2011 #3 Skrevet 14. mai 2011 Hva var det bosnia hadde på seg , vært på loftet å hentet klær fra 70 tallet ? hehe
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #4 Skrevet 14. mai 2011 Har ikke enset det en tanke engang ettersom Norge ikke er med..
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #7 Skrevet 14. mai 2011 Irland var jo virkelig bra. Not! Flate så masse dårlig musikk som er med. Haba haba er jo bedre enn det som har blitt spilt til nå. Men men.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #8 Skrevet 14. mai 2011 Mye snedige hårsveiser Ingen sanger jeg liker så langt. Hi
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #9 Skrevet 14. mai 2011 Jeg driter i hvem om vinner, så lenge det ikke blir Sverige
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #11 Skrevet 14. mai 2011 Sverige hadde jo fine gutter som gamle damer kan sikle på hihi
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #12 Skrevet 14. mai 2011 Syns Danmark hadde en fin sang. Men er enig, det er ikke like engasjerende når ikke Norge er med.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #13 Skrevet 14. mai 2011 Syns sverige sin var kjempe bra jeg! Men (sikkert dumt spørsmål ) kan vi stemme selv om vi ikke er med?
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #14 Skrevet 14. mai 2011 Sverige best hittil Ikke var han dum å hvile øynene på heller
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #15 Skrevet 14. mai 2011 Sangen til Danmark er plagiat av en gammel Rosenborgsang! Hehehe Sjekk selv: http://www.youtube.com/watch?v=qpWeW1eggws
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #17 Skrevet 14. mai 2011 Huff, det var utrolig mye dårlig da. Har Tyskland vært?
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 14. mai 2011 #18 Skrevet 14. mai 2011 Hva i all verden er det Hellas prøver på da ? Blanding av gresk folkemusikk , rap og metal?
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #22 Skrevet 14. mai 2011 Syns fremdeles det er helt tragisk at Norge ikke kom til finalen. England med Blue var jo helt rævva... Likte Lena, så mørk låt, liker det bedre enn mange av de suppesøte...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå