Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 14. mai 2011 #1 Skrevet 14. mai 2011 Her er det dust ,men det turte han bare si en gang .He he Jeg syns det er greit at han sier dumming og at han kan smelle med romdøra si om han blir sint ,men her i huset bannes det ikke .Hverken jeg eller pappaen banner . Han er 4 år. Hva tolererer dere ?
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #2 Skrevet 14. mai 2011 Jævla idiot og feite kjerring. Begge deler ble belønnet med en lynrask reise inn på rommet og null barneTV. Her er det nulltoleranse for den slags,
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #3 Skrevet 14. mai 2011 Iallefall ikke dumming... hun har heldigvis blitt oppdratt til at ingen skal bli kalt dumme. Det verste hun har sagt er vel "Mamma, ikke bli sint på meg". Hun er ikke så stor i kjeften.
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 14. mai 2011 #5 Skrevet 14. mai 2011 du er en bæsj er vel det verste hun har sagt hehe
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #7 Skrevet 14. mai 2011 bæsj faktisk..hahaha..jeg har en liten engel av en datter så har bare hørt godord fra den kanten, men sønnen min som nå vokser seg til er mye mer rampete og tøff så venter meg noen kommentarer fra han etterhvert. Han er bare 1.5 men merker at han er frekkere i personligheten enn søstra.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #8 Skrevet 14. mai 2011 her er det bare uuuuæææææhhhh kanskje fordi han bare er 3 mnd ennå
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #9 Skrevet 14. mai 2011 Det verste han har kalt meg er pappa.. he he.... han er bare to år enda, og har ikke så stort ordforråd ;-)
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #10 Skrevet 14. mai 2011 Bare vent dere! Hvis du tenker de styggeste ordene du vet, så har jeg blitt kalt det. Ikke enkelt for disse fjortisene å styre disse hormonene Ikke at jeg noengang har godtatt det altså... Det har gått noen kuler varmt her gitt.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #12 Skrevet 14. mai 2011 Jævla drittunge ( av alle ting!) og jævla dust. Han har bare sagt det en gang... tror ikke han tør det flere ganger for å si det sånn! Han er forresten 5,5.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #13 Skrevet 14. mai 2011 Det verste jeg har hørt noen kalle moren sin er: Jævla hore.... Riktig nok var venninna mi 14-15 år da hun sa det, men jeg ble faktisk sjokkert. Sånt sier man ikke til mora si uansett hvor sint man er.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #14 Skrevet 14. mai 2011 Drittkjerring er vell det verste tror jeg. Det kom fra min 13 år gamle gutt som ikke helt fikk det som han ville Han ble deretter belønnet med 3 dager fri fra multimedia Greit at man blir sinna, og han kan gjerne si at han synest jeg er dum, urettferdig, streng etc, det er hans meninger. Men sånne kallenavn tolererer jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #15 Skrevet 14. mai 2011 Jeg har fått høre at jeg er verdens verste mor fra 6åringen (fordi hun måtte ha på genser da det var for kaldt å gå bare i t-skjorte). Det verste 4åringen har sagt er "jeg liker deg ikke, mamma" 3åringen har sagt "dumme mamma"
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #16 Skrevet 14. mai 2011 Nå har jeg en tenåringsgutt som hadde ei lei periode da han var 11-12år og i starten på puberteten og real utviklingskrise, så jeg ble kalt både hore, drittkjerring, hurpe, sadist, nazikjerring ++ Men han har vokst av seg dette og er nå en kjekk og grei gutt som behandler mamman sin med respekt igjen og får respekt tilbake. Han var før 11års alderen en skikkelig mammagutt og gullunge som jeg aldri hadde venta det der fra, men så feil kan man ta. Heldigvis så varte det ikke så lenge, han innså det vel selv. Ikke lenge sia vi tok en liten prat om det, han selv som tok det opp, hadde så dårlig samvittighet og beklaga seg over å si så stygge ting til meg. Men jeg er fornøyd, han har lært og blitt en erfaring rikere.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #17 Skrevet 14. mai 2011 Bumming(dumming), bæssonge(bæsjeunge) og gikaonge(skrikerunge). Det søteste er at etter hun har sagt ett av disse tingene så blir hun kjempe lei seg og klemmer og susser på meg, samtidig som hun skriker ut uuuuuunskyyyyld. Også sier hun glad i deg(og det helt rent!) etterpå. Hun er 2,5 år. Tolererer foresten ingen av tingene, sier at jeg forstår at hun blir sint, men at det ikke er fint å si slikt og at mamma blir lei seg.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #18 Skrevet 14. mai 2011 Dustemamma og verdens verste mamma. Ille nok, syns jeg.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #19 Skrevet 14. mai 2011 5. Det er så morsomt hva de lærer i barnehagen.
malingus Skrevet 14. mai 2011 #20 Skrevet 14. mai 2011 "Dumme mamma" er vel det värste hittil. 3,5 år. Kan leve med den
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #21 Skrevet 14. mai 2011 Ha ikke akkuat kalt meg noe, men når hun blir sint, sier hun: Du får ikke komme i min bursdag...! Haha...! Da spør jeg henne bare om hvem som da skal ordne til alt, da blir det stilt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå