MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 14. mai 2011 #1 Skrevet 14. mai 2011 Jeg er super fornøyd med coop bleiene, har ingenting å utsette på dem.. men noen ganger når jeg skal skifte bleie, ser det ut som om det ligger sukker på tissen og rumpa hans ? Ser ut som små sukkerperler som ligger litt her og der.. Og vi heller ikke sukker i bleia hans, så det må være noe annet Noen som har merket det samme, eller som vet hva dette er ?
1jente2gutter Skrevet 14. mai 2011 #2 Skrevet 14. mai 2011 Heisann! Jeg også lagt merke til det,men det er i libero bleiene...... Tror det er det stoffet som skal suge opp fuktigheten, men lurer også på om det er farlig????er ikke altid så lett å få bort alt heller
uhhuhher Skrevet 14. mai 2011 #3 Skrevet 14. mai 2011 Tror bare det er de perlene inni bleia som suger opp fuktigheten. Kan ikke tenke meg at det er farlig. Er også veldig fornøyd med de bleiene, de holder godt på fuktigheten. Og 20 kr for 66 stk med Obs-kort er ikke akkurat feil!
Fru Pinne Skrevet 14. mai 2011 #4 Skrevet 14. mai 2011 Er superfornøyd med coop bleiene jeg også Har opplevd samme greiene med "sukkeret" i bleien, både med disse og libero. Det er bare innmaten i bleiene som blir litt gele-aktig når det blir vått, og når bleien gjerne er litt full tyter det av og til ut. Ingen fare, bare tørk vekk. Jeg merker det stort sett om morningen når mini har hatt bleien gjennom natten. Samme greiene med amme-innlegg har jeg merket, hvertfall Avent sine.
Baby Bliss Skrevet 14. mai 2011 #5 Skrevet 14. mai 2011 Jeg liker også godt Coop sine bleier, men har brukt libero sine om natten fordi jeg syns de ikke virker like fulle om morgenen... Meeeeen det kan jo kanskje være fordi man ser bedre "innholdet" på Coop-bleiene i forhold til Libero sinne fargerike bleier. Noen som har samme følelsen på det? Og de perlegreiene har jeg også lagt merke til, men det er lett å vaske dem vekk! Mamma til en stor plugg: Jeg liker Libero sine ammeinnlegg mye bedre av akkurat den grunn. Der lekker ikke de perlegreiene gjennom... Bare et lite tips!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 14. mai 2011 #6 Skrevet 14. mai 2011 Ja, dette har jeg opplevd et par ganger med Coop-bleiene, men også med andre bleiemerker, så tror ikke det er så uvanlig egentlig.. Sikkert som de andre sier at det bare er fyllet som lekker litt gjennom, ikke no farlig i alle fall.
uhhuhher Skrevet 15. mai 2011 #7 Skrevet 15. mai 2011 Jeg synes også Coop-bleiene virker fullere enn Libero, spesielt i fronten. Har gutt, så sikkert derfor de virker ekstra store fremme. Han er fin og tørr på huden likevel, så det bryr meg ikke.
littlefairy Skrevet 15. mai 2011 #8 Skrevet 15. mai 2011 Åh dette lurte jeg også på! godt å høre det er fler. Vi har også brukt coop bleier, men har prøvd first price sine nå i det siste (og det er "sukker" i de også), og de er jeg ellers også kjempefornøyd med, og hakket billigere enn coop sine Men det er litt mer lukt i de first price har jeg merka... ikke like mye som det var i pampers-bleiene, men likevel litt lukt :S Så går vel over til coop igjen når pakka er tom
lillespire08+10 Skrevet 16. mai 2011 #9 Skrevet 16. mai 2011 Jeg liker ikke coop-bleiene... Syns de blir harde når de blir våte, imotsetning til pampersen. Også er det dette sukkeret som dukker opp etter ei natt. Nei, er myye mer fornøyd med pampers. Men skal innrømme at det er veldig lønnsomt med coopbleiene da. Jaja!
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 16. mai 2011 Forfatter #10 Skrevet 16. mai 2011 Ja det syns jeg i begynnelsen også.. men etter å ha brukt opp en hel coopbleie pakke, for så å gå over til pampers igjen, da kjente jeg virkelig at ungen min stinket når han brukte pampersen!! Har aldri lagt merke til det før for da var jeg sikkert, som Lykkeli&Gla sa, imun mot lukten. Nå kjenner jeg det stinker bare han har tissa bittelitt i bleia, og det er en grusom lukt fytti grisen.. blir helt flau over at han har "gått rundt" å stinket i nesten 7 mnd Min nevø bruker også pampers, har alltid brukt det, jeg kjente ikke at han stinket før heller, men nå kjenner jeg det godt.. Så vi kommer hvertfall aldri til å bruke pampers igjen, og prisen har virkelig ingenting ingenting med saken å gjøre. HEIA COOP BLEIER
Lemonia Skrevet 16. mai 2011 #11 Skrevet 16. mai 2011 Jeg synes også Coopbleiene er harde og stive, både tørre og våte. Klarer ikke helt å se at det er behagelig å ha på seg. Og så er de så digre. Går jo langt oppover ryggen på babyen.
lindalove Skrevet 17. mai 2011 #12 Skrevet 17. mai 2011 Jeg har også merket dette innimellom... Men er veldig fornøyd med disse billigbleiene:) Også er Landlord sine er supre! Bytter litt på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå