Gå til innhold

KJØPE VOGN I ØSTERSUND/SVERIGE?


Håper_og_tror

Anbefalte innlegg

hei. vi holder nå på å ser på barnevogn. jeg heller mest mot emmaljunga edge duo. på bebito i trondheim koster denne 8595 med sportsunderstell. har hørt at man kan få den billigere i sverige? er det noen som har kjøpt vogn i østersund eller andre steder i sverige? hva kostet den der? ser de har emmaljunga på barnenshus.se men får ikke opp bilder eller priser.

 

synes det er dyrt å kjøpe vogn til nesten 9000kr. i tilegg bør man jo ha stellevesken og den koster jo 899 i tilegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi kjøpte Emmaljunga for snart to år siden. Den gang ringte jeg Barnas Hus i Østersund og fikk priser på vogn og litt annet utstyr. Vogna var litt billigere(Tror det bare var valutagevinsten, husker ikke helt.), men ikke mer enn at gevinsten ville gått bort i bensin. Forskjellig småtteri som bæresæle o.l fra babybjørn var til og med dyrere i Østersund enn på Verdal. Så vi endte opp med å handle alt lokalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mister også muligheten til å kunne reklamere på vogna (eller deler) i Norge. Min søster fikk nye deksler til hjula siden vogna var kjøpt i Norge, men hun i butikken hadde spurt om den var kjøpt i Sverige, for da hadde det ikke gått.

 

Jeg tror vi satser på å kjøpe i Norge av denne grunnen, samt det CarpeDiem skriver.. Sparer somregel ikke sååå mye om man må kjøre et stykke også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Vi kjøpte Emmaljunga Edge Duo i Østersund og e kjempefornøyd med vogna. sparte riktig nok "berre" ca ein tusenlapp.

Som hun andre skrev så er ulempen at du må til Østersund hvis du skal reklamere. Vi har skifta hjul og dem fikk vi tilsendt gratis,elles fikk vi fiksa hjulene på Bebito i Trondheim siden det er kun de som har de vognene.

 

Lykke til :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten så BØR man ikke ha stellevesken :) Jeg kjøpte rett og slett en helt enkel Brio stelle bag som passa til fargen på vogna og er kjempefornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sendte mail til barnens hus i østersund. den koster det samme som her i trondheim. men blir ca 1 tusenlapp billigere pga valuta. så derfor kjøper jeg den her istedet=) har sett litt på finn.no også. ligger ut mange fine nesten ubrukte vogner til halv pris!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...