Gå til innhold

Noen her som er bipolar 2?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått stilt diagnosen for mange år siden, men har vel prøvd å fornekte og fortrenge det. Har ikke lyst til å ha en diagnose.

Noen som har lyst til å fortelle hvordan de har det med denne sykdommen? Jeg ødelegger så mye for meg selv og føler jeg må gjøre noe snart.. Har tenkt på å begynne med Lamictal for å se om det blir bedre.

Nå er jeg veldig langt nede igjen og føler det holder på å klikke for meg.

Sliter veldig når jeg har deprimerte perioder, kan finne på å være skikkelig frekk og uhøflig mot andre, og angre veldig på det etterpå. Huff...

Håper noen vil fortelle litt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke bipolar 2, men bipolar 1.Blir sjelden skikkelig dårlig,men har vært innlagt to ganger.Jeg bruker lithium og antidepressive.Jeg prøver å ikke se på det som så veldig farlig.Jeg forteller det til de vennene jeg stoler på og ingen behandler meg noe annerledes for det. Det jeg egentlig syns er kjipt med å ha det er at jeg er så mye trøtt.Det er vondt å være deprimert,kanskje du skulle høre med legen om du kunne få medisiner som kan hjelpe deg.

 

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...