Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #1 Skrevet 14. mai 2011 Har fått stilt diagnosen for mange år siden, men har vel prøvd å fornekte og fortrenge det. Har ikke lyst til å ha en diagnose. Noen som har lyst til å fortelle hvordan de har det med denne sykdommen? Jeg ødelegger så mye for meg selv og føler jeg må gjøre noe snart.. Har tenkt på å begynne med Lamictal for å se om det blir bedre. Nå er jeg veldig langt nede igjen og føler det holder på å klikke for meg. Sliter veldig når jeg har deprimerte perioder, kan finne på å være skikkelig frekk og uhøflig mot andre, og angre veldig på det etterpå. Huff... Håper noen vil fortelle litt
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #2 Skrevet 14. mai 2011 Jeg har ikke bipolar 2, men bipolar 1.Blir sjelden skikkelig dårlig,men har vært innlagt to ganger.Jeg bruker lithium og antidepressive.Jeg prøver å ikke se på det som så veldig farlig.Jeg forteller det til de vennene jeg stoler på og ingen behandler meg noe annerledes for det. Det jeg egentlig syns er kjipt med å ha det er at jeg er så mye trøtt.Det er vondt å være deprimert,kanskje du skulle høre med legen om du kunne få medisiner som kan hjelpe deg. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå