Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #1 Skrevet 14. mai 2011 Han sa at han ikke ønsket at jeg skulle gjøre det med han mer, tror dere det er bare midlertidig??
TrustNoOne (but Me) Skrevet 14. mai 2011 #2 Skrevet 14. mai 2011 Det burde du kanskje spørre ham om....? Mulig han bare vil ha en pause, eller kanskje du må spørre ham om han vil ha det gjort på en annen måte? Det viktigste her er nok kommunikasjon.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #3 Skrevet 14. mai 2011 Er det ikke bedre så spør han enn meg? Du gjør det vel ikke så godt for han da.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #4 Skrevet 14. mai 2011 Kanskje du gjør det feil i forhold til hva han liker? Har du spurt om hva grunnen er? Eller hvordan han liker det?
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #5 Skrevet 14. mai 2011 Hehe ja jeg tror også det beste er å spørre ham om hvordan han liker det. Jeg har aldri hørt om en mann som ikke liker en bra bj. Men det er jo ikke så lett... Har inntrykk av at tenner er det som stort sett ødelegger.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #6 Skrevet 14. mai 2011 Spurte mannen min hva hadde feilet han om han ikke ville ha bj mer... for at det skulle skje må han være død.. Noen menn liker bare ikke bjs..
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #7 Skrevet 14. mai 2011 Enten gjør du det feil i forhold til hva han liker eller så liker han ikke bj så godt.. bestekompisen min kan ikke fordra bj og han liker best jenter som går i joggebukse og bruker lite sminke er noen raringer når det kommer til menn også
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #8 Skrevet 14. mai 2011 Hvorfor surefjes?? Sprett champagnen, jente!!
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #10 Skrevet 14. mai 2011 dette er grusomt men; Jeg var sammen med en stakkars mann som hadde blitt seksuelt misbrukt som barn og klarte engang tanken på og bli sugd. Men regner med at ikke dette er problemet her siden han likte det før? Kanskje han har fått sopp og prøver å skjule det fordi han ikke klarer å få det bort. hehe...
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #11 Skrevet 14. mai 2011 Min kjæreste ville ikke at jeg skulle suge han fordi jeg var for god til det. Altså, han mente horer gjorde slikt og han klarte ikke tenke på meg som det. Han ba om unnskyldning etter jeg hadde gitt han e bj og sa jeg fortjente bedre. Det var litt slitsomt.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #12 Skrevet 14. mai 2011 Kjæresten (ex?) til 20:20 hørtes jo ikke frisk ut. Jeeezz, da har du issues.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå