Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #1 Skrevet 14. mai 2011 Jeg sitter og ser på massasjevideoer på YouTube og får skikkelig gåsehud...og skulle ønske det var jeg som fikk behandling! Andre som har sære "hobbyer" her? Syns denne ser så behagelig ut:
TrustNoOne (but Me) Skrevet 14. mai 2011 #2 Skrevet 14. mai 2011 Tja, jeg ser skrekkfilmer helt alene...og ifølge venninnene mine er det temmelig sært! Ikke min feil at de ikke tør å se på med meg
Snuskomrusk Skrevet 14. mai 2011 #3 Skrevet 14. mai 2011 Haha! Jeg må også se mine høyt elskede skrekkfilmer alene, venninne tørr ikke og min kjære er lei av at jeg alltid bare vil se skrekkfilm.. Kan ikke forstå det, ser jo av og til hans Jackie Chan filmer uten å klage så aaaaltfor mye
TrustNoOne (but Me) Skrevet 14. mai 2011 #4 Skrevet 14. mai 2011 He he, hva er det med disse mannfolka som skal være sååå macho og se actionfilmer støtt og stadig, mens en skarve skrekkfilm ødelegger nattesøvnen deres i flere dager etterpå? De er da søte, disse tøffingene våre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå