Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #1 Skrevet 14. mai 2011 Om du klarer det :-) Jeg er mye alene, fordi jeg ikke orker så mye, har venner, men ikke flust av dem. Har i grunn alltid følt meg litt ensom og alene i verden, selv med mange mennesker rundt meg. Kan være både sosial og asosial, litt begge deler på en gang - om det et mulig. Har aldri vært spesielt god på å være alene, kjeder med og blir rastløs, samtidig som jeg ikke helt gidder å gjøre koselige ting for meg selv. Rastløs og passiv på en gang, dårlig kombinasjon, jeg vet :-P Du som koser deg i ditt eget selskap, hvordan gjør du det?
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #2 Skrevet 14. mai 2011 Gjør ikke noe spesielt. Bare liker å være alene, og gjøre mine ting uten at noen klager over at jeg gjør som jeg gjør Er singel, så har mye mulighet til å være alene
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #3 Skrevet 14. mai 2011 Mulig jeg er gal, men jeg finner en god ro i å rydde:) Jeg kan også lese, lage en kopp te, se en god film, gå en tur, trene, ta en ansiktsmaske, surfe på nettet, bake, hører musikk osv. Jeg har venner også, men gjør meg ingenting å være alene en dag eller to.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #4 Skrevet 14. mai 2011 vel..jeg liker å ha det helt strøkent rundt meg... tenner stearinlys..lager meg god te eller kaffi..setter meg i sofaen med beina opp, tullet inn i et teppe med tven på...med lav lyd, pcen eller en bok i fanget.. og bare lar timene gå... leser om noe nytt og spennende på nettet..eller finner et kjekt tv program... lager meg noe lettvint og god mat som bare jeg i familien liker... dette er en god kveld for meg... eller skrur av tven... på med musikk og leser en god bok.... og dette nyter jeg..men er nesten aldri alene...så når det først skjer så er det godt.....
TrustNoOne (but Me) Skrevet 14. mai 2011 #5 Skrevet 14. mai 2011 Jeg liker å vaske, rydde, organisere litt i skuffer og skap, og ikke minst oppussing:) Elsker å male og fornye hjemmet med jevne mellomrom. Storkoser meg egentlig når jeg er alene.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #6 Skrevet 14. mai 2011 Jeg har en hektisk hverdag og elsker å ha tid til å bare gjøre ingenting. Sitte på pc`en å lese om ting som er intresante og uintresante, lese en bok, høre på musikk, se på tv, lage meg noe godt å bare dasse rundt å være lat. Har mange venner som aldri ser meg, men jeg har ikke overskudd til å være hi-man nå og trenger de små pausene jeg får... Er litt asosial også og liker å være alene itillegg
*piami* Skrevet 14. mai 2011 #7 Skrevet 14. mai 2011 Sånn som nå faktisk. Har akkurat sendt samboern og lillemor på butikken, da får jeg tid til og nye stillheten, og surfe litt på nettet. Da storkoser jeg meg:)
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #8 Skrevet 14. mai 2011 Jeg også har en tendens til å bli rastløs alene, er liksom ikek typen til å kose meg under teppet med litt te. Men her hjelper det å lese bøker
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #9 Skrevet 14. mai 2011 Godt å høre at det ikke bare er jeg som ikke helt får til den "sitte under pleddet og drikke te"- greia, he he. Har prøvd noen ganger, men skjønner ikke helt kosen med akkurat det. Jeg er nok litt tiltaksløs når jeg er alene, finner liksom ikke helt ut hva jeg har lyst til å gjøre. Så blir det til at jeg gjør ingenting. Det er litt komisk egentlig, men hver gang jeg får lyst til å høre på musikk, går jeg til verks, men kommer aldri lenger enn til å fundere over hva jeg vil høre på. Aner jo ikke hva jeg vil høre på! Hahaha, tror jammen jeg må ut å finne meg sjæl :-D Det ble ihvertfall tent stearinlys og jeg lagde meg noe god mat:) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå