Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #1 Skrevet 14. mai 2011 Hvilket kamera har dere, og er dere fornøyd? Hvilke egenskaper ved kameraet er viktig for deg? Jeg er nybegynner så sånn altfor avansert trenger det ikke være.
Miztery Skrevet 14. mai 2011 #2 Skrevet 14. mai 2011 Jeg fikk et Canon 1000D av Gubben i julegave for et par år siden. Ble veldig glad for det, og har brukt det mye. Men jeg savner noen funksjoner som den litt dyrere modellen 550D, så skulle gjerne hatt den, men det jeg har er absolutt veldig bra til en nybegynner som meg selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå