fox`y Skrevet 14. mai 2011 #1 Skrevet 14. mai 2011 Jeg tørr ikke spise noe snart jeg. jenta mi er så urolig og skriker en del. uansett hva jeg har i meg. savner en ordentlig middag, men kan kunn spise agurk av salat,kryddret mat kan jeg ikke spise. vst jeg har spist kunn skive en dag så hyler hun alikevell. spiser litt ritz kjeks innimellom siden d er lettvint. hva spiser dere eller hva kan dere ikke spise?????
soleia Skrevet 14. mai 2011 #2 Skrevet 14. mai 2011 Huff, det der høyrdes slitsomt ut. Mine to har ikkje reagert på noko eg har ete. Eller, kanskje største reagerte ein gang eg drakk litt mykje pepsi, så det begrensa eg. Det kan ikkje vere andre ting som plagar jenta di? Kan ho ha problem med stiv nakke, slik at ho hadde hatt hjelp at manuellterapeut eller evt kiropraktor? Niesa mi blei bra av kolikken etter ein behandling, så dei angra på at dei ikkje gjekk tidlegare. Her kan du lese om KISS http://www.kiss-kidd.no/symptomer.htm
fox`y Skrevet 14. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2011 Begge guttene mine hadde kiss. gkk til fysio og manuellterapi. minsten går fortsatt til manuellterapaut. håper d ikke er d denne gangen, for d tok 15 mnd før elste ble friskmeldt og minsten blir 4 år å har fortsatt behandling.
Fire småtroll Skrevet 14. mai 2011 #4 Skrevet 14. mai 2011 Jeg ammer ikke nå lenger da, men når jeg gjorde det kunne jeg ikke ha i meg melkeprodukter. Ikke melk, yoghurt, ost o.l. Kunne spise litt mat med melk i, noen vafler, litt sjokolade o.l. hvis jeg ikke overdrev. Da hun var 4-5 mnd gammel modnet tydeligvis tarmen hennes litt for da kunne jeg gradvis spise mer og mer melkeprodukter igjen. Ingen reaksjon i det hele tatt på krydder, grønnsaker, løk o.l.
mamman til to gutter Skrevet 14. mai 2011 #5 Skrevet 14. mai 2011 Eldste reagerte på løk. Yngste reagerte ikke på noe, men han var veldig urolig og hadde mye vondt i magen den første tiden likevel. Jeg prøvde å kutte ut alt mulig og spiste omtrent brødskive uten pålegg med vann til, fortsatt hadde han vondt i magen, så da ga jeg opp og spiste normalt uten at han fikk mer vondt i magen. Etter en stund ga det seg av han selv og han sluttet å ha vondt i magen. Da hadde vi bla vært hos manuellterapeut, men han fant ikke noe galt. (Storebror her hadde låsninger i nakke/rygg.)
Bettybu Skrevet 14. mai 2011 #6 Skrevet 14. mai 2011 Da jeg jobbet på sykehuskjøkken, fikk ikke de med "skånekost" agurk... Kan ikke være agurken da..??
MillaCamilla Skrevet 14. mai 2011 #7 Skrevet 14. mai 2011 Er du sikker på at hun reagerer på noe du spiser? Kan jo være andre grunner til at hun er urolig (kolikksmerter, nakkeproblemer etc). Mange sier babyene deres ikke tåler forskjellige matvarer men hvordan vet man det egentlig helt sikkert. Om en spiser taco en dag og barnet gråter veldig på kvelden, så antar den ofte at det skyldes maten (og jeg sier ikke at det ikke stemmer), men det kan jo hende barnet hadde grått uansett akkurat den kvelden. Mine 2 har tålt alt jeg har spist antar jeg. Selvsagt har de vært urolige innimellom, men om det er grunnet at jeg har spist rå løk, fårikål, jordbær eller reker, har jeg aldri sett noen link til. Hva med å spise normalt en dag og se om jenta blir bedre eller verre eller lik som hun er nå. Du kan jo ikke slutte å spise. Håper det ordner seg for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå