Gå til innhold

En av de verste døgn i mitt liv!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først finner vi ut at katta har bæsja og tissa under trappa. Ut med henne, sier mannen, og vips er katta utekatt. Det var i går kveld.

Så vræler hun under naboenes vindu hele natta, og vi får klage på det i dag. Selvfølgelig!

Så finner vi ikke katta om morran, inntil jeg hører henne panikkmjaue - I BILMOTOREN! Dustekatta har kommet seg inn, og sitter nå fast. Ikke mye plass der inne nei. Da sier mannen at nok er nok, og den katta skal avlives. Hun jages ut av bilen, og løper og gjemmer seg.

Så triller vi tur, som planlagt, med babyen, og når vi kommer tilbake finner vi katta.... I BILMOTOREN!!! Der sitter hun fast igjen, og panikkmjauer. Hun har eget krypinn med kattedør ute, mat og vann, myk seng, klorestativ og alt hun måtte ønske. Så hva F vil hun opp i bilmotoren for? Og nei, bilmotoren va rikke varm og god, og det er ikke kaldt ute.

Så slipper vi henne ut igjen, og mannen kjefter litt. Katta fyker opp til naboens garasje. Jeg blir så nødt til å gå til naboen og be han ydmykt om å være så snill å la meg få hente katta. Hvor finner jeg katta, tror dere?

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAArgh!!!

I BILMOTOREN!!!!!!!

Etter en halvtimes jaging frem og tilbake i garasjen, får jeg endelig tak i henne. Nå er hun innestengt på et rom frem til vi får avliva henne. Fatter og begriper de tikke, men hun har tydeligvis blitt sinnsyk, sånn helt plutselig og helt uten grunn. Flere sjanser får hun ikke, og å bli avlivet er tross alt bedre enn å være i bilmotoren til noen som starter bilen. Da blir både katt og bil ødelagt,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lov meg at dere aldri får dyr igjen.

Skrevet

Signerer 1610!!!

Ikke rart katten er redd, da den PLUTSELIG ble utekatt i går.

Så har den vært ute hele natten, nei vet du hva!!

Skrevet

At en katt skiter og tisser inne, er ikke helt vanlig. Men uhell kan da skje for katter også. Var katten hindret i å bruke doen sin på det tidaspunktet? Høres sånn ut.

Og det skal katten straffes for? En katt som har vært innekatt, trenger faktisk tilvenning til uteliv.

Jeg har katt selv, og har hatt mange katter. De har fått tilvenning til uteliv, uten å bli presset til det slik dere tydeligvis har gjort. Ingen av mine katter har klatret i bilmotorer. Selv med parkeringsplasser i fleng i nærområdet.

Så det er dyrets skyld at dere oppfører dere som idioter? Lurer på hvem av dere som er mest sinnsyk?

Skrevet

Dette har vært det verste døgnet i ditt liv? Hva med den stakkars katta som mistet sitt hjem og tryggheten sin i løpet av veldig kort tid på grunn av et uhell? Og som opplever så mye kjefting og klaging?

Skrevet

og DET er grunnen til avliving?????

som noen over her sa - ALDRI SKAFF DERE DYR IGJEN!

Ikke rart katta stikker når dere skremmer den..

Har dere slått dere ?

Skrevet

Jeg håper inderlig at dette er et tulleinnlegg, og hvis ikke så er det søren meg du og han kørka gubben din som skulle vært avlivet, ikke katta.

Aldri, aldri, aldri skaff deg dyr igjen, syke kvinnemenneske!!!

Skrevet

Gi katten bort!! Ingen grunn til å avlive den. Eller drepe den i dette tilfelle!!

Skrevet

Hvor i landet bor du HI?

Og hvor gammel er pusen?

Vi er på jakt etter en omplasseringskatt og hun du har trenger definitivt et nytt hjem.

Skrevet

Værste døgnet i ditt liv? Du skal prise deg lykkelig. Stakkars katt.

Skrevet

Syke kvinnemenneske!!

Du kan fa*n ikke ha mye vett mellom ørene.

Snakk om å være dørmatte. "sier mannen, sier mannen".

Har du ingenting du skulle sakt?

Skrevet

Takk for svar folkens. Startet denne tråden fordi jeg visste hvilke svar jeg ville få, sånn at jeg kunne vise det til mannen min for å banke litt vett i han. Tror det hjalp litt. Forresten var katta aldri innekatt, men ute og inne som hun ville, og dette var første natt i sommer at hun var ute. Hun blir nok ikke avlivet, men tviler på at jeg får igjennom at hun skal flytte inn igjen natterstid før til vinteren.

Skrevet

Det mest skremmende er at så motbydelige mennesker som HI og mannen skal oppdra unger. Noen burde tvangssteriliseres.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...