Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #1 Skrevet 14. mai 2011 Som sikkert flere enn jeg har opplevd så er det enkelte kvinner som bare ser det når andre er gravide. Jeg er i uke 10 nå. Vel var i butikken i dag, og rett etter jeg var ferdig med å pakke sammen varene, kommer en eldre dame bort til meg. "Ser at du er gravid igjen" sier hun. "Har du tenkt til å ta abort denne gang også? Har sett du har vært gravid flere ganger, men ingen baby. Dere unger er jo bare opptatt av karriere og festing nå for tiden. Du vet de selger kondomer her i butikken" Fy f**n å sint og lei meg jeg ble. Vi har strevet veldig med å bli gravid, og mistet 5 ganger. Orket ikke si noe, jeg bare gikk. Gidder ikke begynne å krangle midt i butikken.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #2 Skrevet 14. mai 2011 Fytti så frekt!! Vet du hvem denne damen er? Hvis du vet, hadde jeg tatt en telefon til henne og sagt til henne hva som har skjedd, og at neste gang bør hun heller kanskje holde kjeft! Klem til deg
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #3 Skrevet 14. mai 2011 Jeg er både høflig og konfliktsky men der tror jeg at jeg hadde slengt noen gloser tilbake. Creds for å holde maska der altså!
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #4 Skrevet 14. mai 2011 Har sette henne i butikken noen ganger tidligere, så hun bor vel i området her. Føler meg veldig sårbar fortiden, og konstant i helspenn siden vi er redde for å miste igjen. Orker ikke å brette ut min sykdomshistorie for en fremmed. HI
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #5 Skrevet 14. mai 2011 Jeg tror faktisk ikke noe på denne historien. Enkelte som kjeder seg og skriver trollinnlegg her er rett og slett bare veldig dårlige forfattere.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #6 Skrevet 14. mai 2011 jeg tror jeg hadde klappet til kjærringa .
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #7 Skrevet 14. mai 2011 SKULE ØNSKA DEI SPRANG RUNDT MEG NO. Hadde jeg barre sakt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå