Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #1 Skrevet 14. mai 2011 Har så fryktelig lyst på en firbeint venn! Men tiden er nok ikke helt riktig, fornuften sier at vi bør vente minst 1 - 2 år (da er minstejenta 3 - 4år). Har funnet ut at jeg ønsker meg en Whippet valp:) Noen flere som ønsker, men som ikke helt er der enda til at det kan skje nå?
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #2 Skrevet 14. mai 2011 Er ikke i din situasjon, men svarer allikevel:) Vi fikk en whippetvalp da jenta var litt over et år. Hadde i tillegg en større hund på 3 år fra før av. Dette gikk over all forventning, og angrer ikke på dette valget. Valpen var super med barnet, og de er bestevenner den dag i dag- 4 år etter:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå