Gå til innhold

Lyst på hund!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så fryktelig lyst på en firbeint venn! Men tiden er nok ikke helt riktig, fornuften sier at vi bør vente minst 1 - 2 år (da er minstejenta 3 - 4år). Har funnet ut at jeg ønsker meg en Whippet valp:) Noen flere som ønsker, men som ikke helt er der enda til at det kan skje nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke i din situasjon, men svarer allikevel:)

Vi fikk en whippetvalp da jenta var litt over et år. Hadde i tillegg en større hund på 3 år fra før av. Dette gikk over all forventning, og angrer ikke på dette valget. Valpen var super med barnet, og de er bestevenner den dag i dag- 4 år etter:)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...