Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #2 Skrevet 14. mai 2011 Bare tenker siden alenemødre får støtte av NAV om de setter seg på skolebenken. Gjelder det nettskole også? Videregående f.eks er jo gratis, så man trenger jo heller pengene om man tar det via nett.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #3 Skrevet 14. mai 2011 Beklager, spørsmålet ditt er fullstendig ubegripelig.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #5 Skrevet 14. mai 2011 Fordi det ikke er mulig å skjønne hva du egentlig spør om, vel. Generelt sett så kan man i enkelte tilfeller får dekket noe utdanning dersom man er aleneforsørger og tjener svært lite.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #6 Skrevet 14. mai 2011 Du får høre med NAV, men ikke regn med å få støtte til en tulleutdanning...
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #7 Skrevet 14. mai 2011 NAV krever at du må søke for hver gang du bestiller nye kurs. Hvis de ikke godkjenner ett av kursene du har meldt deg opp til så kan det gå utover andre stønader. Lånekassen er et bedre alternativ, NAV blir for masete i så måte.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #8 Skrevet 14. mai 2011 Tulleutdanning? Det må du utdype litt 17:41, for nettskole er akkurat det samme som å ta utdanning som privatist, bare at en i tillegg har tilgang på en veileder, noe som gir bedre læring!
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #9 Skrevet 14. mai 2011 Nav dekker offentlig skole. Nav spurte hvorfor jeg valgte privatskole når jeg kunne gå offentlig å få det dekket. Jeg får stipend og lån av lånekassa.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #10 Skrevet 14. mai 2011 Interiørdesigner osv... Og forøvrig kan du spørre arbeidsgivere hva majoriteten av dem tenker om søkere som har tatt nettbasert utdanning. De ferreste har sansen for det, etter hva jeg har forstått, og søkeren havner fort nederst i bunken. 17.41
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå