Gå til innhold

Flere på overtid her inne?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Baahh...nå kjenner jeg meg lei! Våkner hver morgen (heldigvis:D) med den umiddelbare tanken, ingenting denne natten heller..

 

Har heldigvis ikke så store plager at jeg har lovlig grunn til å klage, men nå er jeg såå klar til å bli mamma:o)

 

Skal pakke 17-maisløyfen ned i sykehusbagen, regner med det er der jeg blir å feire. Slipper heldigvis tenke på antrekk i år, HURRA for det!:P

 

Lykke til til dere alle som går utolmodig og venter!:)

 

Btw, prøvde mitt eget kjærringråd, se skrekkfilm for å skremme vannet av meg. Funket ikke:( mulig filmen var for dårlig..:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Store babyer og babyer som er født for sent blir mer intelligente senere i livet.

Skrevet

Synes igrunn det ble fint å være på ovt nå:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...