TrueHæppiness Skrevet 14. mai 2011 #1 Skrevet 14. mai 2011 Baahh...nå kjenner jeg meg lei! Våkner hver morgen (heldigvis:D) med den umiddelbare tanken, ingenting denne natten heller.. Har heldigvis ikke så store plager at jeg har lovlig grunn til å klage, men nå er jeg såå klar til å bli mamma:o) Skal pakke 17-maisløyfen ned i sykehusbagen, regner med det er der jeg blir å feire. Slipper heldigvis tenke på antrekk i år, HURRA for det! Lykke til til dere alle som går utolmodig og venter! Btw, prøvde mitt eget kjærringråd, se skrekkfilm for å skremme vannet av meg. Funket ikke:( mulig filmen var for dårlig..
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #2 Skrevet 14. mai 2011 Store babyer og babyer som er født for sent blir mer intelligente senere i livet.
TrueHæppiness Skrevet 14. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2011 Synes igrunn det ble fint å være på ovt nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå