Gå til innhold

Ang hotmail konto! Blir veldig glad for hjelp!


Vårlillespire mai 2011<3

Anbefalte innlegg

Min konto har blitt sperret fordi de trur noen har tatt kontoll over den.. Å nå kommer jeg meg ikke inn! Er så avhengig av den og forstår det kansje ikke før nå. Da den ble opprettet laget la jeg til faren min sin konto som "kontakt-konto" dersom dette en gang skulle skje. Så evt nye koder og passord ble sendt til han, men han har ikke den lengre.

 

Er det noen som veit noe om dette, verdt borti det?

Veit hvem man kan kontakte? =/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du ikke sikkerhetsspørsmål? Og kan ikke faren din logge inn på sin gamle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men det er 5 år siden eller noe da jeg lagde den så husker faktisk ikke svaret. Å nei faren min har ikke den mailen lengre.. =/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testa denna sidan; https://security.live.com/acsr.aspx Här kan du ange en alternativ mailadress som du kan bli kontaktad på.

 

Alternativt http://explore.live.com/windows-live-account-reset-password-forgot-faq

"If none of the other reset options work, choose Customer support. Note. If you contact customer support, you’ll be asked to provide as much account information as you can. We take your account security seriously and need the information to help us prevent hackers from getting access to your account."

 

Hoppas det hjälper. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hjelp Duedate, men det henger seg bare opp midt inni, det vil ikke fullføres =(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Då skulle jag föreslå att du ringer till Kundeservice på 23 500 500 för att få bistånd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søkte det opp på gule sider, skal prøve der, tusen takk :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...