Gå til innhold

Er så tett luft på rommet til ungene.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har oppe en ventil og vinduet har stått litt oppe noen netter siden det er så tett luft, om jeg kan kalle det, det.

Ungene våkner svette og er kjempe varme, rommet er det ikke noe bedre temp i heller..

Tips?

Vurderer og kjøpe vifte om det hjelper, hehe :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Luft hvertfall skikkelig hele dagen.

Skrevet

Prøver å gjøre det ;)

Skrevet

Barnerommet her har vindu som hat lufteventil øverst og pleier også å ha vinduet på gløtt, men får også satt vinduet "i lås" så en ikke skal være redd det går opp ved mye vind eller katter skal komme inn.

Skrevet

En ventil hjelper ikke særlig. Er jo bare å ha oppe vinduet. Hvorfor har du det bare åpent av og til? Er jo ikke rart det blir tett luft da.. Ungene tar ikke skade av friskluft :P

Skrevet

Nei - akkuratt derfor vinduet står oppe om natta også :)

Men det hjelper ikke særlig. "Stille luft" : p

Skrevet

Dra fra gardiner og dra opp rullegardin når vinduet står på gløtt om kvelden. Da kommer frisklufta lettere inn i rommet.

Dersom ungene våkner tidlig om morran hvis det er lyst, kan du dra for gardinene før du legger deg. Ha mindre klær på ungene om natta nå. Vet ikke hvor i landet du bor, men min sover bare i truse og t-skjorte (og lett sommerdyne) for tida. Vi bor på østlandet.

Skrevet

Vi har vifte på rommet, en liten vifte som vi setter under vinduet. Den kalde luften som kommer fra vinduet blir sirkulert i rommet. Ikke trekker det kaldt på ungene heller.

Skrevet

Østlandet her også!

Takk for tips! ;) vifte var ikke dum heller!

Skrevet

Formulerte meg dårlig, har åpen ventil i tillegg til åpent vindu, men pga sikkerhet har vi lås på vinduet, funker bra, evt ha også døren åpent ut til gangen for å få litt gjennomgang. Kan resultere i gjennomteekk og vifte kan også føre til tette barneneser...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...