Gå til innhold

Noen her som har peiling på selvbruningskrem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ganske lys i huden, og blir nesten ikke brun på vanlig måte. Kjøpte meg DC selvbruningskrem i går Ble egentlig ganske fornøyd,det eneste var at det ble skjoldete fra overgangen underarm til hånd, sikkert fordi jeg vasket hendene,det sto jo at jeg måtte vaske hendene. Også følte jeg underarmene ble litt gule. Noen her som er gode på dette,som har noen råd på hvordan jeg går fram?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler st.moriz eller noe i den dur, nyhet hos vita. Prøvde den denne uken, kjempefornøyd!!:-D og jeg har prøvd en del typer.

Før du tar på selvbruning må du skrubbe huden godt slik at du får vekk dødehudceller. Jeg bruker slike peelinghansker i dusjen. Bruk hansker på hendene så blir du ikke gul. Smør albuer, knær, hender og evt andrepartier hvor huden er tør med en bodylotion. Der trekker kremen mer inn og en kan fort bli gul. Dette unngår man om man smører først.

Jeg tar alltid hendene til slutt, og tar lite på. Pass på å få det jevnt med på fingrene og ikke smør krem inn i handflata. Bruker hanske på den handa jeh smører med, venter litt så det får trekke inn før jeg tar neste hand.

Skrevet

Hvis du har vært så uheldig å få skjolder, så ta med deg Jif skurekrem i dusjen, sikkert ikke bra for huden, men den funker på skjolder.

Selv trives jeg best med bodylotion med farge, da blir det mindre skjolder. Men må selvsagt smøre oftere siden den er en svak selvbruning.

Jeg bruker for tiden denne, hovedsakelig pga ok farge og grei lukt.

http://www.vitusapotek.no/Products/NMD+default+Catalog/PID-834989.aspx

Skrevet

Takker for svar. Men, blir du ikke skjoldete når du smører hendene også? Smører du mellom fingrene også?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...