Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #1 Skrevet 14. mai 2011 Jeg har en sønn fra før av som heter Lucas. Jeg har igrunnen angret meg på at vi ga ham et sånt poppis navn. Vil denne gangen ha et navn med trykk i, og vi tenker på Einar. Hva synes dere om det? Lucas og Einar. Blir det totalt kræsj så det ikke går? HI
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #2 Skrevet 14. mai 2011 Det er litt kræsj ja. blir litt som Per og savannah...
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #3 Skrevet 14. mai 2011 Ok. Mener du/dere at jeg må holde meg i samme kategori som Lucas? Slik som Sebastian, Benjamin, Oliver? Vi har forelsket oss i navnet Einar, men vil jo ikke at folk skal le av oss, i og med at vi har Lucas fra før av.....!
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #4 Skrevet 14. mai 2011 Vet du, jeg syntes dere kan kalle gutten akkurat det dere ønsker..så lenge det ikke er et belastende navn, og Einar er jo ikke det:) Fint navn til lillebroren til Lucas:)
prebs Skrevet 15. mai 2011 #6 Skrevet 15. mai 2011 Einar er et aldeles knallflott navn! Det blir jo litt kræsj til Lucas (norrønt og bibelsk), men gjør det egentlig noe? De skal vel ikke bo og være sammen hele livet...
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #7 Skrevet 15. mai 2011 Klart han kan. Jeg skjønner ikke poenget med at navn på søsken skal matche. Det er jåleri etter min mening.
Lilleleen Skrevet 15. mai 2011 #8 Skrevet 15. mai 2011 Mitt navn matcher ikke mine søskens navn, og vi har overlevd helt fint alle tre ;o) Bare kall han Einar du ) Jeg skjønner ikke hvorfor søskens navn absolut skal matche, liker du\dere ett navn veldig godt, så brukere dere det )
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #9 Skrevet 15. mai 2011 Liker dere Einar, så velg Einar. Det er navnet til et enkeltmenneske dere skal velge. Ikke en blomst som skal passe i en bukett eller et ingrediens som skal passe i en matrett.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #11 Skrevet 15. mai 2011 Synes ikke det blir kræsj jeg. Synes ikkeno blir kræsj jeg, man skal da få kalle sine barn nøyaktig hva dere vil Sist var det Lucas, nå er det Einar. Hvorfor ikke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå