Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #1 Skrevet 14. mai 2011 Er det en allmenn oppfatning at det er harry?
Willy Wonka Skrevet 14. mai 2011 #2 Skrevet 14. mai 2011 synes ikke det er harry, men det kommer vel an både på tightsen, tunikaen og personen under disse klærne!!
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #3 Skrevet 14. mai 2011 Det finnes jo utallige versjoner av disse plaggene da I utgangspunktet synes jeg ikke det er harry, men det kommer ann på hvordan tilbehøret og stylingen ellers er også. Når man har passert 25 år er det sjeldent lekkert med en tynn hvit tights da, det ser sikkert ok ut når man står rolig foran speilet, men når man begynner bevege seg ute i sollyset synes hver eneste litt cellulitt og ujevnhet gjennom og det er ikke pent!
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #4 Skrevet 14. mai 2011 Vel... Mange som ikke plages med disse cellulittene og ujevnhetene selv om man har passert 25.. Selv blir jeg 40 og bruker tights, tynn og hvit sådan.. ;-)
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #5 Skrevet 14. mai 2011 Jeg synes ikke det er harry, kommer jo selvfølgelig an på om man er 150 kg og bruker en trang hvit tights og en tunika som knapt rekker nedenfor rompa. Jeg bruker det endel selv, rett og slett fordi det er behagelig og jeg føler meg vel.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #6 Skrevet 14. mai 2011 Vel er du over 14, så synes jeg det er teit. (ihvertfall minimale tunikaer over tynne "strømpebukser" ) Men det spørs selsagt på tightsen da - en del av dem ser mer ut som bukser og da er det jo greit Enkelte tunikaer er jo som en kort kjole - og da blir tightsen som en strømpebukse å regne - så det går også greit.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #7 Skrevet 14. mai 2011 Det er vel ikke noe mer harry enn andre antrekk (kommer selvfølgelig an på type tights og tunika), men jeg mener alle typer klær og antrekk kan være harry (billige, nuppete stoffer er grusomt, og farger/mønstre som kræsjer helt). Og en ustelt og ufresh person kan gjøre det lekreste antrekk stygt, spør du meg... Også er det veldig lite pent med overvektige mennesker som presser seg inn i for små klær.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #8 Skrevet 14. mai 2011 Det som er stygt er at det er så mange tykke som går rundt i det og bruker det som bukse. ikke har de en tunika over heller for å skjule stor rumpe og lår som gnisser mot hverandre.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #9 Skrevet 14. mai 2011 Håper jeg ikke er så harry Jeg bruker olatights med tunika over. liker at det dekker magen min, så er ikke ettersittende
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #10 Skrevet 14. mai 2011 Da er isåfall jeg harry da! For jeg er 23, går veldig ofte i tigts, med lange topper, gensere, tunika osv over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå