lavidaloca Skrevet 14. mai 2011 #1 Skrevet 14. mai 2011 Nå er dette mitt tredje svangerskap, og jammen meg har jeg fått mareritt denne gangen også. Drømmer om det samme hver gang, og det er at mannen min blir lei og går i fra meg! Han finner en ny og er skikkelig icky forelsket og glad..... Våkner med tårer i øynene, klumpm i halsen og noen ganger skikkelig sinna. Noen ganger må jeg vekke han og fortelle hva jeg har drømt før jeg får sove igjen. Han er veldig god og tar rundt meg og forsikrer om at det ikke kommer til å hende. Men neste natt drømmer jeg det samme igjen. Men det som er så rart er at jeg har disse marerittene kun når jeg er gravid. Jammen skjer det mye rart med kroppen og psyken når man er gravid:)
Mia69 Skrevet 15. mai 2011 #2 Skrevet 15. mai 2011 Hei. Jeg har en del vonde drømmer om morgenen rett før jeg våkner....drømmer litt videre før jeg våkner helt (altså drømmer litt i våken tilstand). Skikkelig ekkelt Er 38 uker i dag, er mitt 4 sv.skap, husker ikke at det var sånn med de andre men så er det også 16 år siden siste.
La rubia Skrevet 16. mai 2011 #3 Skrevet 16. mai 2011 Jeg drømmer også den samme fæle drømmen nesten hver natt. Jeg kjører på motorveien i 150 kilometer i timen, og det står folk oppå bruene over veien, men disse bruene står sikkert 100 meter over bakken. Menneskene faller ned på veien, og siden det er slik en høyde så blir de knust i asfalten, jeg får ikke tid til å reagere og kjører over. !!kadunk!! Jeg ser meg tilbake i speilet et kvart sekund etterpå og ser disse menneksene ligge som døde katter i veikanetn. så våkner jeg. til samme tid hver natt, mellom 03:00 og 04:00. Jeg må være full av hormoner som spiller meg et puss i nattemørket! for jeg har alldri drømt noe slikt før..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå