Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Felix?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg syns d er et fint navn, men så hadde jeg en katt som het d :P

Skrevet

Passer til hund og katt.

Du spør, jeg svarer ærlig!!

Skrevet

Felix er en kanin. Han er på TV akkurat nå.

Skrevet

kjenner to hunder som heter det, så i mine ører blir det jo et dyrenavn.. da sønnen min spurte hva naboens hund hette, og jeg svarte felix, så kikka han undrende på meg og sa : men mamma, det er jo et kattenavn =)

Skrevet

som de andre her iser: Kattenavn ;) Men det finnes jo andre navn i samm sjangeren som ikke minner så mye om katt: Dennis feks ( men da må du regne med at folk ser for seg en liten ramp ;)

Skrevet

Ikke fint, hvertfall ikke på små mennesker (eller store)

Skrevet

hvis man legger godvilja til syns jeg det er greit på dyr, men selv da er det ikke veldig fint :P

Skrevet

Jeg syntes navnet er både fint og tøft. Det er et av navnene jeg har i tankeboksen hvis vi får en gutt.

Skrevet

FINT navn! Kjenner ingen dyr som heter Felix!

Men dersom du skal bry deg om akkurat det, kan jeg fortelle deg at hundene i gata vår heter Otto, Kasper, Victor og Bastian. Samt at vi har to katter som heter Inga Berit og Jan Johansen. Så disse navnene bør du nok også holde deg unna!!!! ;-)

Skrevet

Sitt , rull og dekk.

Skrevet

Synes det er fint jeg.

Kjenner ikke til noen dyr som heter det, men kjenner to gutter.

Skrevet

Syns det er skikkelig kult navn! Hvis nestemann blir en gutt skal han hete enten Felix eller Linus :)

Skrevet

Som faren min sa da ei fra hjembygda hadde navna ungen sin for Felix... "Har du hørt hva de har navna babyen sin etter? Han har fått ett kattenavn"

Så i mine øyne er Felix absolutt ett kattenavn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...