Gå til innhold

Har dumma meg skikkelig ut her nå...Hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har klart kunstykket å google "svangerskap utenfor livmoren"..Da stod det att ett av symtomene var smerte/ubehag bare på den ene siden av megen...Det er akkurat det jeg har nå (gravid4+4)...Kan noen være så snill å si att dette er normalt, eller har opplevd dette selv uten att det har vært noe falig....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blør du? Ring legevakten og spør hva de sier. Forøvrig så blir man gæern av å google for mye..hehe..jeg gjør det selv og har "hatt" alle sykdommer som finnes omtrent. Men noen ganger kan det jo vise seg å stemme så føler du virkelig mye smerter i siden synes jeg du skal ta en telefon å høre hva de sier.

Skrevet

Jeg TROR du kan ta det helt med ro.

Svangerskap utenfor livmoren skal være skikkelige smerter og blødning.( I hvertfall beskrev venninna mi det sånn)

Men det skader ikke og ta en tlf for å være sikker.

Skrevet

Jeg hadde veldig vondt på den ene siden av magen de første ukene jeg også. Jeg ble litt lettere hysterisk etter at jeg leste om svangerskap utenfor livmoren jeg også.

Men legen sa at man merker ikke så mye når man er så kort på vei. Dvs at smertene må skyldes noe annet, fordi man egentlig ikke merker så mye til en svangerskap utenfor livmoren til man er ihvertfall 6,7-8 uker.

Tror du kan ta det med ro, har alltid vært vanlig for meg i svangerskap - bare hormoner og ting som begynner å strekke på seg der inne.

Skrevet

"Vondt/ubehag" Ubehag?! Jeg har hatt ex.u og trodde jeg skulle besvime, så vondt var det! Jeg kastet opp og måtte hentes i ambulanse og nei huff! Så det er nok ikke det du har, vil jeg tro..

Skrevet

har ikke blødninger eller enorme smarter, mest ubehag litt sånn støl + stikking...Har snakka med legevakta å de sier jeg skal se det ann litt...

Skrevet

Heisann

Den stikkingen du kjenner er livmoren som utvider seg osv. Helt normal :-)

Hadde det masse når jeg var gravid, begge gangene. Det kjennes ut som at det stikker til skikkelig av og til.

Gratulerer med graviditeten :-)

Skrevet

Tusen takk for beroligende ord...Har jo en sønn fra før å når jeg tenker meg om så var det slik den gangen å, men da tengte jeg ikke så mye på ting som kunne gå galt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...