Gå til innhold

Hva MÅ man ha til tapas?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha party her imorgen og lurer på hva du synes er et must når du spiser tapas??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen tapas uten spansk spekepølse!

Skrevet

Spanske kjøttboller og amadinepoteter

Skrevet

Det er mange ting jeg synes et tapasbord bør inneholde, men for eks:

Oliven

Kjøttboller (spanske)

Spekeskinke

En kald suppe (gazpacho for eks)

Blinis med pinnekjøtt og rømme er knallgodt!

 

og ellers er det bare å google:)

Skrevet

Manchego ost og spanske kjøttboller. Det er et absolutt MUST! Noe som også er veldig godt er saltbakte amandine/amadine(?) poteter.

Gjest Kira ønsker seg en til ♥
Skrevet

Jeg må ha aioli, spekeskinke og foccaccia brød til tapas;)

Ellers er det også veldig godt med tomater/mozarellaost, kjøttboller, marinerte kyllingspyd og litt salat

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...