Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #1 Skrevet 13. mai 2011 Skal ha party her imorgen og lurer på hva du synes er et must når du spiser tapas??
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #4 Skrevet 13. mai 2011 Det er mange ting jeg synes et tapasbord bør inneholde, men for eks: Oliven Kjøttboller (spanske) Spekeskinke En kald suppe (gazpacho for eks) Blinis med pinnekjøtt og rømme er knallgodt! og ellers er det bare å google:)
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #5 Skrevet 14. mai 2011 Manchego ost og spanske kjøttboller. Det er et absolutt MUST! Noe som også er veldig godt er saltbakte amandine/amadine(?) poteter.
Gjest Kira ønsker seg en til ♥ Skrevet 14. mai 2011 #6 Skrevet 14. mai 2011 Jeg må ha aioli, spekeskinke og foccaccia brød til tapas;) Ellers er det også veldig godt med tomater/mozarellaost, kjøttboller, marinerte kyllingspyd og litt salat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå