Gå til innhold

Hva syns du om navnet Silas?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke så fint, liker det hakket bedre på engelsk.

Skrevet

Tenker bare på han gale i Da Vinci koden...

Skrevet

Syns det er kult hvis du utaler det på engelsk for da tenker jeg på han i Weeds. Ellers så tenker jeg bare på stillas (norsk uttalelse).

Skrevet

Hihi, tenkte også Weeds. Tenker også stillas på norsk.

 

Første NN

Skrevet

litt spesielt, men fint navn

Skrevet

Flott navn på fanatiske, überreligiøse, selvskadende gærninger

Skrevet

Synes det er kjempefint. Til en jente ikke sant?

Skrevet

Det er et guttenavn Einstein.

Skrevet

Det er guttenavn...

Skrevet

Høre ut som en kjønnsykdom...og betyr det ikke "den onde" eller noe sånt?

Skrevet

Fri fantasi på gang eller? Silas betyr skog.

Skrevet

Uff, liker ikke - tenker sila.

Skrevet

liker IKKE!!

 

tenker også på galingen i da vinci koden..

 

*GRØSS*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...