Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #2 Skrevet 13. mai 2011 Ikke så fint, liker det hakket bedre på engelsk.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #3 Skrevet 13. mai 2011 Tenker bare på han gale i Da Vinci koden...
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #4 Skrevet 13. mai 2011 Syns det er kult hvis du utaler det på engelsk for da tenker jeg på han i Weeds. Ellers så tenker jeg bare på stillas (norsk uttalelse).
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #5 Skrevet 13. mai 2011 Hihi, tenkte også Weeds. Tenker også stillas på norsk. Første NN
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #7 Skrevet 14. mai 2011 Flott navn på fanatiske, überreligiøse, selvskadende gærninger
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #8 Skrevet 14. mai 2011 Synes det er kjempefint. Til en jente ikke sant?
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #12 Skrevet 14. mai 2011 Høre ut som en kjønnsykdom...og betyr det ikke "den onde" eller noe sånt?
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #13 Skrevet 14. mai 2011 Fri fantasi på gang eller? Silas betyr skog.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #15 Skrevet 14. mai 2011 liker IKKE!! tenker også på galingen i da vinci koden.. *GRØSS*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå