Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #1 Skrevet 13. mai 2011 Har planer om å bli gravid, og lurer på hvor lang tid jeg kan regne med at det tar å bli gravid etter at jeg slutter på minipillen (conludag). Vet ikke om det har noen betydning, men jeg har uregelmessige menstruasjoner, har nå vært 3 måneder siden forrige blødning. Brukte conludag før første svangerskap, og da ble jeg gravid med en gang jeg sluttet med de, selv om jeg ikke hadde mensen mens jeg tok pillene. Lurer på hva som er din erfaring? Har du brukt eggløsningstester, slik at du kunne se hvor raskt du fikk eggløsning etter at du hadde sluttet med pillene?
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #2 Skrevet 13. mai 2011 Jeg ble gravid på første eggløsning. Nei, jeg brukte ikke eggløsningstester, kjenner veeeeldig godt når jeg har det..
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #3 Skrevet 13. mai 2011 Husker du hvor lang tid etter siste minipille at du kjente eggløsningen?
novembergutten:) Skrevet 13. mai 2011 #4 Skrevet 13. mai 2011 Jeg sluttet på cerazette i slutten av Nov 2010, ble gravid tidlig i feb:) jeg kjente ikke eggløs. , men det gjør jeg sjelden uansett.. Hadde brukt de i ca 2 år...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå