Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #1 Skrevet 13. mai 2011 Har snart gått 5 mnd siden fødsel, og har enda ikke hatt sex. Rivnet ikke mye, og har ikke vondt eller noe. Føler bare ikke for det rett og slett. Gruer meg, er absolutt ikke klar. Mannen godtar det han, snille han. Kan ikke noen fortelle meg at de har det på akkurat samme måten, slik at jeg får lettet samvittigheten min litt? Akkurat nå har jeg nok med mitt lille, herlige nurk
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #2 Skrevet 13. mai 2011 Synes du skal ta deg selv litt i nakken, enten du føler for det eller ikke. Skjønner deg godt, men det er lurt å prioritere å være kjæreste også.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #3 Skrevet 13. mai 2011 Jeg har det sånn...To år etter siste fødsel:) Ikke lett det der altså!
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #4 Skrevet 13. mai 2011 Jeg skal være ørlig Gjør det likevel en dag. For lysten trenger ikke komme av seg selv plutselig, så skal du vente til den kommer kan det hende dere må vente lenge. Man får lyst på sex av å ha sex så jeg tror løsningen for deg er å gjøre det likevel og så ta det derfra.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #5 Skrevet 13. mai 2011 Bare så du vet det, lysten kommer ikke av seg selv en vakker dag. Den må tvinges fram... Iallefall hos de fleste nybakte mødre..
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #6 Skrevet 13. mai 2011 Ok, jeg skal være ærlig - jeg tror det er noe galt med deg.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #7 Skrevet 13. mai 2011 Jeg var alene da jeg fikk mitt siste barn. Ingen spesielle ting med fødselen, og alt funket fint etterpå. Da ungen var 5 måneder, så klarte jeg å "lure" faren i seng, og det var for å teste om alt virket som det skulle hahaha... ja, det virket Jeg fikk bare ikke testet det ut før da. Siden du har en mann som er så tålmodig, så forklar vanskene og be om at dere prøver. Men si også at du må kunne stoppe det hele om det føles helt forferdelig.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #8 Skrevet 13. mai 2011 Har gått bare 3 mnd her, men har ennå ikke hatt "ordentlig" sex. Er mye hverdagen som har innhentet oss. Men jammen på tide å prøve snart. Likevel er det ikke det som står på prioriteringslisten vår. Det er jo så sinnsykt deilig med søvn når man først får mulighet. Med de to første hadde vi sex etter ca 5-6 uker. Var egentlig bare å hoppe i det, blir som regel bare bedre etter hvert. Lykke til! Dersom dere venter for lenge kan det bli vanskeligere å gjennomføre det når dere skal prøve igjen.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #9 Skrevet 13. mai 2011 Tror nok det er ganske normalt, men som en sier over her- ta deg selv i nakken. Selvom man gruer seg og ikke føler at man ikke har lyst så er det jo ofte sånn at jo mer sex man har jo mer sex har man lyst på. Fant en artikkel som kanskje kan være verdt og lese. http://www.klikk.no/foreldre/foreldreogbarn/article469595.ece
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå