Gå til innhold

Hjelp til pynt av brudekjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Et litt rart spørsmål jeg kommer med, men jeg har fått sydd denne vakre brudekjolen (se link under). Det tok kortere tid å bli gravid enn vi antok (første pp) og plutselig er jeg 6 måneder gravid under bryllupet i august. Det er ingen krise i det hele tatt, og vi gleder oss veldig til både bryllup og baby.

http://citywedding.co.uk/product/Tia_Mowry_Empire_One_Shoulder_Floor_length_Chiffon_Wedding_Dress_with_Flower_on_Strap_WSM0449

Kjolen har en stropp og den ba jeg om at de sydde helt enkel og så skulle jeg pynte den selv. Men det har vist seg å være en utfordring. Jeg har lett på vintagebutikker, glitter og lignende, men jeg finner ingenting som passer. Har dere noen tips til steder jeg kan lete for å finne blomsternåler eller andre ting jeg kan pynte denne stroppen med?

TAKK :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Se i hobbybutikker, interiørbutikker, blomsterbutikker, hagesentre osv. Der kan du finne fine kunstige blomster. Jeg har sett alt fra epleblomster til orkideer. Så kan du jo, om du vil ha litt mer glam over det, ta glassperler, krystaller eller hvite perler og sy på eller lime på.

Skrevet

Nydelig kjole, forresten :-)

Skrevet

Takk for tipset! Ja, gleder meg mer og mer til bryllup nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...