Gå til innhold

Denne uken opplevde jeg det sykeste...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min har en far han aldri har møtt. Han er resultat av et såkalt one night stand en gang på 70-tallet, og faren hans var utro mot sin kone. Kona har visst om han, men de har aldri fortalt noe om han til deres felles barn. Dette har vært åpenhet om dette mellom mannen min og mammaens hans, så han har alltid visst om situasjonen, og har også hele tiden visst om navnet til faren.

Mannen min har aldri forsøkt å ta kontakt, men han har vært litt nysgjerrig på sine 2 yngre halvsøsken som bor på andre siden av landet. Litt research gjorde at vi fant ut hva de heter, og vi har (litt flaut egentlig) søkt de opp og fulgt de litt på Facebook det siste året uten at de vet det. Spesielt lillesøsteren hans, for hun har åpen profil.

Denne uken startet det på tirsdag med at jeg ringte til vårt kontor i en annen by, og etter mye frem og tilbake med konsulenten endte det med at jeg skulle sende en mail til henne, og først da oppdaget jeg at jeg snakket med lillesøsteren til mannen min! De har et spesielt etternavn, og det var ikke å ta feil av da hun i tillegg oppga fornavnet sitt! Jeg kikket på Facebook, og joda, der skriver hun at hun har fått ny jobb via bemanningsbyrå, og startet dagen etter.

I dag ble jeg kalt inn til møte, og fikk beskjed om at jeg holde foredrag og opplæring på vårt hovedkontor senere i måneden, derav også lillesøsteren.

Jeg har enda ikke fortalt dette til mannen min, jeg vet rett og slett ikke hvordan jeg skal te meg i forhold til denne saken! Hva gjør jeg nå?! Fortelle/ ikke fortelle?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Såklart du skal fortelle!!!

Man går ikke bak ryggen til sin kjæreste/samboer!

Skrevet

Men går man bak ryggen til kollegaer...?

Skrevet

Bare å fortelle det til mannen din :)

Men kanskje lurt å ikke si noe til henne..

Rar situasjon :o:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...